Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

jak zmniejszyć szybkość ładowania się firebolow, pancerza, kuszy itp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 reklama*-Cs.Pl

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:41
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2010 10:05

Witam!

Mam takie pytanie.

Jak zmniejszyć szybkość ładowania sie pancerza u barbarzyńcy, firebollow, kuszy itp.

W jakiej linijce to znależć mozna?

Pozdrawiam!

P.S. Liczę na szybką pomoc.

#2 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2010 10:12

Wszystko znajdzie w:
public client_PreThink ( id )
Bedzie tam cos takiego jak:
else if(casting[id]==0)
	{
		new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/100.0)
		
		if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
		else if(player_class[id] == Czarodziejka)
		{
			time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/200.0)
			if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/100.0))
		}
		else if(player_class[id] == Zabojczyni) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
			else if(player_class[id] == Barbarzynca) time_delay*=1.9
I zmieniając na np:
else if(player_class[id] == Barbarzynca) time_delay*=2.0
Barbarzynca bedzie sie ladowac 10 sek...
Jeżeli chcesz dodać prędkość ładowania także dla innych klas to pod ładowaniem barbarzyncy dodaj:
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) time_delay*="Czas"





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych