j/w, a dokładniej jak sprawdzić czy gracz dostał HeadShot'a?
Nie chodzi mi o ev. śmierci (DeathMsg), tylko o Damage lub Ham_TakeDamage
Kiedyś takie coś wyczarowałem ale już wogóle nie pamiętam jak
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak złapać w ev. Damage - HeadShot
Temat rozp. camilost, 30.08.2010 23:28
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.08.2010 23:28
#2
Napisano 30.08.2010 23:40
coś takiego ?
#include < amxmodx >
public plugin_init( )
{
register_plugin( "HEADSHOT","1.0","[H]ARDBO[T]" )
register_event( "DeathMsg","HeadShot","a","3=1" )
}
public HeadShot( )
{
new killer_id = read_data( 1 )
new victim_id = read_data( 2 )
new victim_name[ 33 ]
get_user_name( victim_id, victim_name, 33 )
set_hudmessage( 200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1 )
show_hudmessage( killer_id,"Heh! %s dostal HEADSHOT'a!!!", victim_name )
}
#3
Napisano 30.08.2010 23:58
świetnie
get_user_attacker() zwraca w którą cześć ciała uderzono gracza
new weapon, body;
get_user_attacker(index, weapon, body);
get_user_attacker() zwraca w którą cześć ciała uderzono gracza
new weapon, body;
get_user_attacker(index, weapon, body);
#define HIT_GENERIC 0 /* none */ #define HIT_HEAD 1 #define HIT_CHEST 2 #define HIT_STOMACH 3 #define HIT_LEFTARM 4 #define HIT_RIGHTARM 5 #define HIT_LEFTLEG 6 #define HIT_RIGHTLEG 7
#4
Napisano 31.08.2010 00:04
i HITBOX podać i git
#5
Napisano 31.08.2010 01:39
Za niedługo sprawdzę ;d
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych