Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Friendly Fire w TT?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.08.2010 22:07

Witajcie, czy da rade napisac taki plugin ze jak admin z flaga admin_kick, wpisze na sayu to wlaczy sie friendly fire dla TT tzn TT bedzie moglo zabic TT, a CT nie bedzie moglo zabic CT.
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 26.08.2010 22:23

Lokaj to:

Załączone pliki



#3 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 26.08.2010 22:36

Jemu chodziło o coś bardzie w stylu :
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new bool:isFF = false;
public plugin_init()
{
register_plugin("TT FF", "", "Knopers");
register_concmd("say /ttff", "OnOff");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(isFF && is_user_connected(this) && is_user_connected(idinflictor) && get_user_team(this) == 2 && get_user_team(idinflictor) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
public OnOff(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(isFF)
{
isFF = false;
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);
}
else
{
isFF = true;
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 1);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.08.2010 08:32

dzięki, zamknac proszę.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych