Mam taki mały problem na swoim serverze Diablo Mod. Mianowicie, miałem zrobione 16 klas, i podwójne menu ( czyli do wyboru na początku, bohaterowie i potwory) i wszystko śmigało jak trzeba, ale chciałem dorobić jeszcze 6 klas w 3 menu ( bohaterowie, potwory, premium). Czyli chciałbym aby było w sumie 22 klasy. I tak, wszystko jest zrobione, lecz, Wybierając nową postać, włącza się stara postać. Czyli np, wybieram 1 klase z 3 menu (premium) a dostaje 1 klase z drugiego menu (potwory) i tak jest z każdą klasą z nowego menu. W sqlu są normalnie 22 klasy ale na serverze tylko 16. Proszę o pomoc.
Może to przez te flagi w cvarze ?
Oto urywki kodu : Zaprezentuje tylko z 1 klasą :
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Andariel, Duriel, Mefisto, Diablo, Baal, Izual, Starozytny, Nihlathak, Demon, Aniol, Nieumarly, Najemnik, Zloczynca , Cain} new Race[23][32] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Andariel", "Duriel", "Mefisto", "Diablo", "Baal", "Izual", "Starozytny", "Nihlathak", "Demon", "Aniol", "Nieumarly", "Najemnik", "Zloczynca", "Cain"} new race_heal[23] = { 100,105,150,130,115,120,110,170,120,105,120,135,150,145,150,155,145,130,100,100,100,100,100}new player_class_lvl[33][23]
new srv_avg[23] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}
4x
for(new i=1;i<23;i++)i wszędzie pozmieniane lx[]
register_cvar("diablo_classes", "abcdefghijklmnopqrstuw") // a Mag // b Paladyn // c Mnich // d Zabojca // e Barbarzynca // f Nekromanta // g Ninja // h Hunter
public ShowPremium(id,lx[]) { new text3[512] asked_klass[id]=0 format(text3, 511,"\yWybierz Premium - ^n\w1. Demon Level :\r%i^n2. \wAniol Level :\r%i^n3. \wNieumarly Level :\r%i^n4. \wNajemnik Level :\r%i^n5. \wZloczynca Level :\r%i^n6. \wCain Level :\r%i^n7.Wstecz^n",player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18],player_class_lvl[id][19],player_class_lvl[id][20],player_class_lvl[id][21],player_class_lvl[id][22]) show_menu(id, Kpremium,text3, -1, "Premium") }
public PremiumKlasy(id, key) { /* Menu: * Wybierz Potwora: * 1:Demon * 2:Aniol * 3:Nieumarly * 4:Najemnik * 5:Zloczynca * 6:Cain * 0:Wstecz */ g_haskit[id] = 0 new lx[24] switch (key) { case 0: { // 1 if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { player_class[id] = Demon set_task(0.5,"ciche_off",id) } } case 9:{ potwory(id, lx) } } LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED }
Case w ładowaniu nożem też dodany, Proszę pomóżcie znaleźć błąd