Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zombie Mod 4.3 WAŻNE!
#1
Napisano 25.08.2010 12:39
Problem:
Nie działają mi modele do danych klas np. Szybkie zombie i nie działa mi do niego model jest zwykły zombie_source a także mam klasy nie po Polsku czyli leech zombie nawet gdy ustawiłem w zombieclasses.ini.
Pytanie:
Jak mogę zmniejszyć ciemność w tym owym modzie?.
25 sierpień 2010 - 15:41:
A i teraz coś mi się zepsuło że CT nie może zabić zombie tak jakby była nieśmiertelność.
#2
Napisano 25.08.2010 15:34
zp_lighting "b" // Map lighting ["a"-darkest // "z"-brightest // ""-default // "0"-disabled]
zombie_classes.ini Zmienisz i masz ten model w odpowiednim folderze, nie ma przebacz musi działać
Nie zabija zombie? Coś wgrałeś i buguje
#3
Napisano 25.08.2010 15:48
zombie_classes.ini Zmienisz i masz ten model w odpowiednim folderze, nie ma przebacz musi działać
nie działa ;/
Nie zabija zombie? Coś wgrałeś i buguje
Nic właśnie nie wgrywałem nowego i działało a teraz coś się zepsuło.
#4
Napisano 25.08.2010 16:08
Jeśli dalej nie działa spróbuj zmienić w sma modele, skompilować, wgrać do plugins skompilowane klasy, usunąć wszystko z zombie_classes.ini i zmienić mapę
Zobacz może logi jakieś errory są?
#5
Napisano 26.08.2010 12:00
#6
Napisano 26.08.2010 14:10
A może autoregenerację wgrałeś? Plugin ma bugi, chociażby właśnie, że zombiakowi hp bardzo szybko się odnawia, nawet jeśli w cvarach ustawi się małe wartości.Ale mi nie chodzi o takie oświetlenie. Chce aby było ciemno ale nie tak jak jest,
zombie_classes.ini Zmienisz i masz ten model w odpowiednim folderze, nie ma przebacz musi działać
nie działa ;/Nie zabija zombie? Coś wgrałeś i buguje
Nic właśnie nie wgrywałem nowego i działało a teraz coś się zepsuło.
Użytkownik sebul edytował ten post 26.08.2010 14:12
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#7
Napisano 26.08.2010 14:22
A co do zombie classes:
; -------------------------------------
; Zombie Plague 4.3 Zombie Classes File
; -------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start
; This file will be automatically updated with new
; editable entries as you install new zombie classes.
[Klasyczne Zombie]
NAME = Klaszyczne Zombie
INFO = =Zbalansowane=
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2000
SPEED = 200
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00
[Szybkie Zombie]
NAME = Szybkie Zombie
INFO = Malo HP , szybko biega
MODELS = szybkie_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1000
SPEED = 230
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.49
[Trujace Zombie]
NAME = Trujace Zombie
INFO = Malo HP , slaby odzrut
MODELS = trujace_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1600
SPEED = 195
GRAVITY = 0.70
KNOCKBACK = 1.24
[Duze Zombie]
NAME = Duze Zombie
INFO = Duzo HP, wolno biega
MODELS = dziwne_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2700
SPEED = 155
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 0.49
[Pijawki Zombie]
NAME = Pijawka Zombie
INFO = Malo HP , HP++ za infekcje
MODELS = twister_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1500
SPEED = 195
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.24
Jak ktoś może powiedzieć w czym problem bo raz nie tłumaczy mi na serwerze a dwa modele nie działają.
#8
Napisano 26.08.2010 18:21
Użytkownik kondzixd edytował ten post 26.08.2010 18:22
#9
Napisano 26.08.2010 18:37
Użytkownik sebul edytował ten post 26.08.2010 18:39
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#10
Napisano 26.08.2010 21:41
Oto moje sma.
/*================================================================================
-----------------------------------
-*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
-----------------------------------
~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~
This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
Feel free to modify their attributes to your liking.
Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
will be used for all players (by default, Classic Zombie).
================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/
// Klasyczne Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczne Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Zbalansowane=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 1800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0
// Szybkie Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Szybkie Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed+ Knockback+" }
new const zclass2_model[] = { "szybkie_zombie" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_fast2.mdl" }
const zclass2_health = 900
const zclass2_speed = 255
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5
// Trujace Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Trujace Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "trujace_zombie" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_big.mdl" }
const zclass3_health = 1400
const zclass3_speed = 230
const Float:zclass3_gravity = 0.55
const Float:zclass3_knockback = 1.25
// Twister Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Twister Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Jump-" }
new const zclass4_model[] = { "twister_zombie" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "twister_zombie_hand.mdl" }
const zclass4_health = 3000
const zclass4_speed = 150
const Float:zclass4_gravity = 0.80
const Float:zclass4_knockback = 0.5
// Dziwne Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Dziwne Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP+ Knockback+ Leech+" }
new const zclass5_model[] = { "dziwne_zombie" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_fast2.mdl" }
const zclass5_health = 1600
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections
/*============================================================================*/
// Class IDs
new g_zclass_leech
// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "5.0", "devos")
// Register all classes
zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}
// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
Gdyby ktoś dał rad aby jedno z drugim było zgodne byłbym wdzięczny.
}
Użytkownik twist edytował ten post 26.08.2010 21:43
#11
Napisano 26.08.2010 22:33
/*================================================================================ [Plugin Customization] =================================================================================*/do
/*============================================================================*/Reszta kodu Cię nie interesuje, jeśli chodzi o samą zmianę szybkości, hp, itp.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#12
Napisano 27.08.2010 08:31
#13
Napisano 27.08.2010 13:07
To czemu w sma masz inaczej?Nieśmiertelne zombie naprawiłem
A co do zombie classes:
; -------------------------------------
; Zombie Plague 4.3 Zombie Classes File
; -------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start
; This file will be automatically updated with new
; editable entries as you install new zombie classes.
[Klasyczne Zombie]
NAME = Klaszyczne Zombie
INFO = =Zbalansowane=
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2000
SPEED = 200
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00
[Szybkie Zombie]
NAME = Szybkie Zombie
INFO = Malo HP , szybko biega
MODELS = szybkie_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1000
SPEED = 230
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.49
[Trujace Zombie]
NAME = Trujace Zombie
INFO = Malo HP , slaby odzrut
MODELS = trujace_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1600
SPEED = 195
GRAVITY = 0.70
KNOCKBACK = 1.24
[Duze Zombie]
NAME = Duze Zombie
INFO = Duzo HP, wolno biega
MODELS = dziwne_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2700
SPEED = 155
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 0.49
[Pijawki Zombie]
NAME = Pijawka Zombie
INFO = Malo HP , HP++ za infekcje
MODELS = twister_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1500
SPEED = 195
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.24
Jak ktoś może powiedzieć w czym problem bo raz nie tłumaczy mi na serwerze a dwa modele nie działają.
Edytuj sma i sobie skompiluj, bo przecież umiesz...No i właśnie w tym problem.
Oto moje sma.
/*================================================================================
-----------------------------------
-*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
-----------------------------------
~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~
This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
Feel free to modify their attributes to your liking.
Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
will be used for all players (by default, Classic Zombie).
================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/
// Klasyczne Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczne Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Zbalansowane=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 1800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0
// Szybkie Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Szybkie Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed+ Knockback+" }
new const zclass2_model[] = { "szybkie_zombie" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_fast2.mdl" }
const zclass2_health = 900
const zclass2_speed = 255
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5
// Trujace Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Trujace Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "trujace_zombie" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_big.mdl" }
const zclass3_health = 1400
const zclass3_speed = 230
const Float:zclass3_gravity = 0.55
const Float:zclass3_knockback = 1.25
// Twister Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Twister Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Jump-" }
new const zclass4_model[] = { "twister_zombie" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "twister_zombie_hand.mdl" }
const zclass4_health = 3000
const zclass4_speed = 150
const Float:zclass4_gravity = 0.80
const Float:zclass4_knockback = 0.5
// Dziwne Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Dziwne Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP+ Knockback+ Leech+" }
new const zclass5_model[] = { "dziwne_zombie" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_fast2.mdl" }
const zclass5_health = 1600
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections
/*============================================================================*/
// Class IDs
new g_zclass_leech
// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "5.0", "devos")
// Register all classes
zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}
// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
Gdyby ktoś dał rad aby jedno z drugim było zgodne byłbym wdzięczny.
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#14
Napisano 27.08.2010 23:32
#15
Napisano 28.08.2010 00:11
zp_lighting "a" // Map lighting ["a"-darkest // "z"-brightest // ""-default // "0"-disabled]i a zamieć na b, albo c, wtedy na pewno będzie jaśniej.
Użytkownik sebul edytował ten post 28.08.2010 00:13
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#16
Napisano 28.08.2010 01:42
Podpowiedz: Zla sciezka do modelu zombie -,-lecz serwer nie włączał się
#17
Napisano 28.08.2010 20:20
#18
Napisano 28.08.2010 22:29
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych