Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie ip serwera


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 kajt

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.08.2010 15:30

Mam małe pytanko, otóż chciałbym zabezpieczyć autorski plugin przed kopiowaniem. Czy istnieje może jakaś funkcja która zwraca ip oraz port serwera po to by porównać je z wymaganym ip? I czy byłoby to bezpieczne? Amoże jest inny sposób na takie zabezpieczenie?
  • +
  • -
  • 0

Lord Of Destruction Mod 100%

TES Mod 100%
New Lord Of Destruction Mod 100%

 

www.cs-lod.com.pl


#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.08.2010 15:43

Takie zabezpieczenie mija się z celem. Wystarczy notatnik + trochę cierpliwości żeby takie coś obejść bo złamać to za duże słowo. Gdzieś musisz trzymać / pobierać / sprawdzać te dane więc analizując kod da się to bez problemu odnaleźć. Obecnie znam tylko 2 możliwości na skuteczne zabezpieczenie kodu, no ale z powodów oczywistych nie mogę tutaj tego napisać, bo chcę to wykorzystać.
  • +
  • -
  • 0

#3 kajt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.08.2010 15:58

Nie chcę udostępniać pliku sma, jedynie amxx. Więc jeśli na sztywno będzie wbite ip a ja jakoś wyciągnę ip serwa to myślę, że zadziała... no ale obejść to się też da. (np /status w konsoli zwraca przecież ip)

Użytkownik kajt edytował ten post 15.08.2010 16:00

  • +
  • -
  • 0

Lord Of Destruction Mod 100%

TES Mod 100%
New Lord Of Destruction Mod 100%

 

www.cs-lod.com.pl


#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.08.2010 16:11

Zwraca IP serwera.
new szServerIP[22];
get_user_ip( 0, szServerIP, sizeof szServerIP - 1 );

  • +
  • -
  • 0

#5 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.08.2010 17:23

	new szServerIP[65];
get_user_ip(0, szServerIP, sizeof szServerIP - 1, 1)

if (equal(szServerIP, "127.0.0.1:27015"))
{
//kod
}

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#6 kajt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.08.2010 22:26

skoro zwraca localhosta to ta metoda traci faktycznie sens, ale dziękuję za uświadomienie.
  • +
  • -
  • 0

Lord Of Destruction Mod 100%

TES Mod 100%
New Lord Of Destruction Mod 100%

 

www.cs-lod.com.pl


#7 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.08.2010 22:54

Portek podał przykład :mur:
Tam w "" wpisujesz swoje ip ;]
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.08.2010 21:58

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Inne -> Programowanie -> Problemy
do
Scripting -> Pytania

  • +
  • -
  • 0

#9 kajt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.08.2010 14:14

Przepraszam, myślałem, że po prostu zażartował :) w takim razie dziękuję za pomoc, wpadłem też na lepszy pomysł :D
  • +
  • -
  • 0

Lord Of Destruction Mod 100%

TES Mod 100%
New Lord Of Destruction Mod 100%

 

www.cs-lod.com.pl





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych