Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ilość kodu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 12.08.2010 21:11

Niech forum samo sprawdza czy ilość kodu w tagach [code=auto:0] [sma] i co tam jeszcze jest przekracza 200 lini blokuje wysłanie posta

Użytkownik DarkGL edytował ten post 12.08.2010 21:21

  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.08.2010 21:19

"I stało się tak. A Bóg widział, że wszystko, co uczynił, było bardzo dobre."

Wydaje mi się, że to dobry pomysł. Jakiejś wielkiej wiedzy to nie wymaga, a można usunąć punkt z regulaminu i dać go pod trybem pisaniu postu/tematu.
  • +
  • -
  • 0

#3 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 12.08.2010 21:32

To jest dobre i wydaje mi się że przyda się bardzo, Bo też tak pisać Raporty na każdego: "Przekroczenie 200 Linij " to każdemu się nudno robi.
A tak to ładna blokada: "Przykro mi maksymalnie można dodać tylko 200 Linij :D"

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 12.08.2010 22:30

Hm... a nie lepiej scroola do tekstu (jeśli max np. 1000lini to i tak ustawia max wysokość bloku sma lub code

Tak że można przewinąć w dół jeśli kod jest dłuższy - lepsze rozwiązanie? ; ]
  • +
  • -
  • 0

#5 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 13.08.2010 08:11

Nie, bo to i tak muli forum max jest 200 można by było zrobić automatykę ułatwiło to by trochę pracę moderatorom, chociaż z drugiej strony dawanie za to warnów to czysta przyjemność :P
  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 13.08.2010 09:40

^^ Jak się komuś należą to tak :D ale po co marnować czasu na Warnowanie :) jak może wyskoczyć ładna wiadomość ^^

#7 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 13.08.2010 09:54

dawanie za to warnów to czysta przyjemność :P

Knopers ma nowe hobby :D

Gót Ajdija
  • +
  • -
  • 0

#8 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 13.08.2010 10:20

wd. mnie najlepszy wybór to automatyczne zawijanie i dzięki temu mniej warnów (Knopers niezadowolony :P)
  • +
  • -
  • 0

#9 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 13.08.2010 10:55

Tak, ale nikt nie zapytał czy to wg mozliwe. Może jeszcze Pav ma napisać skrypt?
  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 13.08.2010 10:58

no szyfrant nie żartuj sobie ;] jasne że to wykonalne
  • +
  • -
  • 0

#11 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3 007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 13.08.2010 13:07

Wykonalne, fakt, zliczymy ilość linii w poście, ale czy uda się wyciąć i wyliczyć ilość linii między określonymi tagami? ;] W sumie właściwie tak, aczkolwiek jak zmusić użytkownika do korzystania z tagów? ;P
  • +
  • -
  • 0

serwer-1.png
IP: ts3.cserwerek.pl


#12 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 13.08.2010 13:13

Jeśli tekst zawiera #include , a nie ma tagu [sma]/[code=auto:0] to wywala błąd :) Oczywiście zadziała to w większości przypadków. Problem polega na tym:

"Zapomniałeś o #include <engine>" No i w tym przypadku też musiałby użyć tagu.
  • +
  • -
  • 0

#13 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 13.08.2010 20:08

No i widzicie... Sami dochodzicie do wniosku, że do końca to nie może się udać o_O
Podniesienia(zniesienie) limitu nie będzie, bo nikomu nie będzie się chciało przewijać np. 10tyś linijek mod'a a i po co bazę danych zasypywać spamem ? (o tym było już kilka razy).

Czekam na dalsze koncepcje.
  • +
  • -
  • 0

#14 -PainKiller-

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:498
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 14.08.2010 13:30

Wykonalne, fakt, zliczymy ilość linii w poście, ale czy uda się wyciąć i wyliczyć ilość linii między określonymi tagami? ;] W sumie właściwie tak, aczkolwiek jak zmusić użytkownika do korzystania z tagów? ;P

Ciekawe jak zliczysz ilość lini jak to forum jest liquidowe. Można jedynie przyjąć że jedna linia ma ilość znaków ale wizualnie nie bedzie to linia na forum

#15 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 14.08.2010 14:01

Linie w code nie są zawijane, tylko dodawany jest scroll.
Jak jest użyty tag [ code] to problemu nie ma, a co jeśli ktoś wrzuci czysty tekst ?
  • +
  • -
  • 0

#16 -PainKiller-

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:498
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 14.08.2010 14:18

a co jeśli ktoś wrzuci czysty tekst ?

to dostanie warna :)

a jak chcecie dać na 200 lini to można to ominąć tworząc sobie dwa bloczki kodu, zablokować to można tak że będzie sumowanie wszystkich na post, więc można to ominąć tak że wysyłam dwa posty

A co w przypadku gdy zrobi się sumowanie na 200 a ktoś będzie miał problem np z htmla i da kod 80HTML 80CSS 80JS/php czy cos innego (liczby to ilosc lini) nie złamie chyba regulaminu a blokada mu się włączy.

Reasumując, jak chcecie zrobić to bardzo optymalnie i biorąc pod uwage wszystkie mozliwe przypadki to bedzie to spory problem :)

#17 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 14.08.2010 14:33

@Pavulon spójrz 3 posty wyżej ;) Plus do tego można by dodać do regulaminu, że każdy small script musi być w tagach inaczej .. i tutaj jakaś kara.
  • +
  • -
  • 0

#18 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 14.08.2010 14:38

No ale sam już napisałeś że wymagało by to użycia tagu code w niepotrzebnych przypadkach.
  • +
  • -
  • 0

#19 -PainKiller-

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:498
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 14.08.2010 14:46

Ja uważam że powinien sie robić box i jak w nim jest np wiecej niz 50 lini to jest po prawej pasek przewijania i macie problem rozwiazany
- nie zajmie duzo miejsca
- nie ograniczy ilosci

14 sierpień 2010 - 15:47:
A tu macie przykład o co mi chodzi: [CSS] Dostosowanie szablonu pod 1024x768

14 sierpień 2010 - 15:48:
temat oczywiscie wybralem pierwszy lepszy chodzi mi o przedstawianie kodu

#20 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 14.08.2010 14:49

też dobre
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych