Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyświetlanie HUD ;p


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 10.08.2010 21:37

Jak to przerobić tak, aby pokazywało, czy gracz jest premium czy nie.
W ostatniej linijce po Przedmiot:
Premium: Tak/Nie

Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nPremium : %s

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nPremium : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.08.2010 22:38

Spoiler

dla rambo jeśli klasa premium to także np. ninja to warunek byłby
if((klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Ninja ) && get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)

|| - lub
&& - i

Użytkownik DarkGL edytował ten post 10.08.2010 22:38

  • +
  • -
  • 1

#3 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 11.08.2010 15:19

Mi ogólnie chodzi o to czy ma flagę T (ADMIN_LEVEL_H), bo przecież pokazuje Klasa: Rambo (Klasa Premium) :P

Ale dzięki przerobię sobie na takie jak chce ;P
+rep to close

Spoiler


WooT:

QTM_CodMod_v4.sma(2352 -- 2353) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small
QTM_CodMod_v4.sma(2356 -- 2357) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small


Czyli: tak_nie = "Tak" i tak_nie = "Nie"
Nie ma indeksu czy coś? : p

Użytkownik camilost edytował ten post 11.08.2010 15:38

  • +
  • -
  • 0

#4 Smutny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.08.2010 16:09

Zmien
new tak_nie[3];
na np.
new tak_nie[5];
i bedzie dzialac.
  • +
  • -
  • 0

#5 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 11.08.2010 16:14

Dałeś po prostu za małą tablicę .
tablica o długości 4 starczyła by ponieważ na końcu stringu znajduje się NULL (Zakończenie stringu)
czyli licz zawsze dł. tekstu + 1 (Null)
  • +
  • -
  • 1

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 11.08.2010 16:30

No jakby pomyśleć to wszędzie jest null na początku ^^
+rep Knopers

@To close. Działa
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych