Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

KillStrike


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 10.08.2010 21:25

Witam zrobilem plugin
ale no -.- cos nie bardzo w ogole dziala ;P
w amx go wczytuje i zadnych bledow nie wywala
wzorowalem sie na killstrike z paintballmodu
i d*pa
ja pro nie jestem i nawet nie wiem co zle moglem zrobic -.-
ale pewnie nie odwlowalem sie do funkcji czy cos takiego -.-

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "KillStrike"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "CeLeS"

new g_has_kill[33];
new kname[32];

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("DeathMsg", "ev_death", "a");
}

public player_spawn(id)
{
	set_task(random_float(0.9, 1.3), "player_weapons", id);
}

public player_weapons(id)
	if (is_user_alive(id))
	{	
		get_user_name(id,kname,31);
		set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
		show_hudmessage(id, "Twoj KILLSTRIKE to x%s !", g_has_kill);
		if (g_has_kill[id] > 3)
			if (g_has_kill[id] > 4)
			{
				give_item(id, "weapon_awp");
				set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
				show_hudmessage(0, "%s dostal AWP za KILLSTRIKE x%s!", kname, g_has_kill);
			}	
			else
			{
				give_item(id, "weapon_m249");
				set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
				show_hudmessage(0, "%s dostal TASME za KILLSTRIKE x%s!", kname, g_has_kill);
			}
		g_has_kill[id] = 0;
	}

public ev_death()
{
	new killer = read_data(1);
	g_has_kill[killer] += 1;
}

Pomoze mi ktos ;>

Użytkownik CeLeS edytował ten post 10.08.2010 21:28

  • +
  • -
  • 0

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 10.08.2010 22:48

Ano zapomniałeś wywołać dawanie broni, do plugin_init:
register_event("ResetHUD", "player_spawn", "be")
No i skoro to ma być killstreak to wypadało by przy śmierci zresetować zmienną.
  • +
  • -
  • 1

#3 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 10.08.2010 23:10

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Kill Strike"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "CeLeS"

new g_has_kill[33];
new kname[32];

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("DeathMsg", "ev_death", "a");
	register_event("ResetHUD", "player_spawn", "be")
}

public player_spawn(id)
{
	set_task(random_float(0.9, 1.3), "player_weapons", id);
}

public player_weapons(id)
	if (is_user_alive(id))
	{	
		get_user_name(id,kname,31);
		set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
		show_hudmessage(id, "Twoj KILLSTRIKE to x%s !", g_has_kill);
		if (g_has_kill[id] > 3)
			if (g_has_kill[id] > 4)
			{
				give_item(id, "weapon_awp");
				set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
				show_hudmessage(0, "%s dostal AWP za KILLSTRIKE x%s!", kname, g_has_kill);
			}	
			else
			{
				give_item(id, "weapon_m249");
				set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
				show_hudmessage(0, "%s dostal TASME za KILLSTRIKE x%s!", kname, g_has_kill);
			}
	}
	else
		g_has_kill[id] = 0;

public ev_death()
{
	new killer = read_data(1);
	g_has_kill[killer] += 1;
}

dobra dziala odpala mi sie i chyba tak bd dobrze jesli chodzi o po smierci ;P
ale nie dolicza zabic -.-

11 sierpień 2010 - 10:17:
rozwiazalem mozna zamknac....
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych