Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błędy w pluginach, ktoś pomoże


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 choyrack

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:369
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.10.2008 21:55

Ja już nie mam o co tu chodzi, próbowałem wszystkiego.
Pierwszy problem:
L 10/04/2008 - 00:15:16: [ENGINE] Invalid entity 222
L 10/04/2008 - 00:15:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "sniper_control.amxx")
L 10/04/2008 - 00:15:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_string")
L 10/04/2008 - 00:15:16: [AMXX]    [0] sniper_control.sma::vexd_pfntouch (line 172)
Nie wiem co go boli. Ten plugin raz działa raz nie...

Chodzi konkretnie o tą linijkę:
entity_get_string( iTouchId, EV_SZ_classname, szClassName, 31 );

Drugi problem:
L 10/04/2008 - 00:17:02: [FUN] Player out of range (0)
L 10/04/2008 - 00:17:02: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "warmuppro.amxx")
L 10/04/2008 - 00:17:02: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering")
L 10/04/2008 - 00:17:02: [AMXX]    [0] temp429.sma::restart_time (line 705)
Tutaj rozumiem, że chodzi o to, że indeks gracza jest z poza zakresu, ale tam jest wykonywane działanie na wszystkich graczach (indeks = 0). Ten plugin niby działa jak powinien.

A tutaj chodzi o taką linijkę:
set_user_rendering(0, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 26)

W załączniku są pliki sma obu pluginów.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.10.2008 22:02

Z tym drugim to może spróbuj wykonać to na wszystkich żywych graczach po kolei zamiast id=0
  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 03.10.2008 22:06

Do sniper_control.sma dodaj is_valid_ent, bo jak ktos nadepnie na bron, to ona od razu znika i moze to go boli...

Co do warmuppro.sma to tylko czesc funkcji suportuje index=0 jako wszyscy. Ta nie xP
  • +
  • -
  • 0

#4 choyrack

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:369
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.10.2008 22:07

Próbowałem i niestety bez efekty.
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.10.2008 22:14

A to może pomoże na problem nr 1. https://forums.allie... ... stcount=57
Jeżeli z problemem nr. 2 nie udało się tak jak pisałem to pozostaje czekać na nową wersję: http://forums.allied... ... stcount=35
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 03.10.2008 22:15

To zmien moze vexd_pfntouch(pToucher, pTouched) na pfn_touch(pToucher, pTouched) - ta funkcja chociaz jest w definicjach engine, a tamta jakos z nikad jest :F

[ Dodano: 03-10-2008, 23:18 ]
Poza tym tu jest blad:
if ( iPlayerId < 0 || iPlayerId > 32 || !is_user_alive( iPlayerId ) )
        return PLUGIN_CONTINUE;
Powinno byc iPlayerId < 1 ...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych