Skocz do zawarto艣ci

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Do艂膮czona grafika Do艂膮czona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdj臋cie

Mniejsza widzialno艣膰 i 200 kamizelki 艂adowane no偶em


  • Zamkni臋ty Temat jest zamkni臋ty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jakub Bie艅kowski

    呕yczliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Post贸w:20
  • Lokalizacja:Krak贸w
Offline

Napisano 08.08.2010 10:32

Witam.

Poradzi艂em sobie ze wszystkim.
Potrzebuj臋 jedynie tych 2 rzeczy. Jak zmniejszy膰 widzialno艣膰 jednej z klas? Tak, 偶eby by艂a w po艂owie widoczna.

Po drugie jak doda膰 200 armora 艂adowane no偶em? Pr贸bowa艂em ju偶 na wiele sposob贸w i nie dzia艂a.
W
public set_renderchange(id)


Doda艂em:

else if(player_class[id] == Assasin)
{
render = 98
}

Efekt: brak efektu :D
Mo偶e co艣 jeszcze pomin膮艂em?

Co do armora:

case Krasnolud:
{
fm_give_item(id, "weapon_vesthelm 200")
show_hudmessage(id, "Otrzymales 200 pancerza")
}

lub:

case Krasnolud:
{
fm_give_item(id, "weapon_armor 200")
show_hudmessage(id, "Otrzymales 200 pancerza")
}

Efekt: 艂aduje si臋 n贸偶, lecz armor nie jest dodawany ;)

Za pomoc oczywi艣cie leci +

Pozdrawiam
JB

#2 Joke

    Zaawansowany

  • U偶ytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Post贸w:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 08.08.2010 11:11

case Krasnolud:
{
set_user_armor(i, 200)
show_hudmessage(id, "Otrzymales 200 pancerza")
}

U偶ytkownik Joke edytowa艂 ten post 08.08.2010 12:17

  • +
  • -
  • 1

#3 Jakub Bie艅kowski

    呕yczliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Post贸w:20
  • Lokalizacja:Krak贸w
Offline

Napisano 08.08.2010 12:15

Dzi臋ki co prawda sam do tego doszed艂em ale masz +sa ;)

case Krasnolud:
{
set_user_armor(i, 200)
show_hudmessage(id, "Otrzymales 200 pancerza")
}

Liter贸wka chyba:
case Krasnolud:
{
set_user_armor(id, 200)
show_hudmessage(id, "Otrzymales 200 pancerza")
}

U偶ytkownik Jakub Bie艅kowski edytowa艂 ten post 08.08.2010 14:01


#4 Morthi

    Zaawansowany

  • U偶ytkownik

Reputacja: 24
呕yczliwy

  • Post贸w:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Pi艂a
Offline

Napisano 08.08.2010 17:53

艂ap:


else if(player_class[id] == Assasin)
{
render = 98
if(player_b_inv[id]>0) render = 98 - player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Tomi

    Wszechwidz膮cy

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Post贸w:271
Offline

Napisano 08.08.2010 18:21

Gdzie to doda膰 ( w jakim miejscu Public set_renderchange)

#6 Morthi

    Zaawansowany

  • U偶ytkownik

Reputacja: 24
呕yczliwy

  • Post贸w:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Pi艂a
Offline

Napisano 08.08.2010 18:27

w funkcji
public set_renderchange(id)


znajd藕
if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}


pod dodaj
                        else if(player_class[id] == Assasin)
{
render = 98
if(player_b_inv[id]>0) render = 98 - player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}


Ca艂a funkcja
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)
if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 )
}
else if(invisible_cast[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}
else if(player_class[id] == Assasin)
{
render = 98
if(player_b_inv[id]>0) render = 98 - player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else
{
render = 255
if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

}
else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
}
}

  • +
  • -
  • 2

#7 Jakub Bie艅kowski

    呕yczliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Post贸w:20
  • Lokalizacja:Krak贸w
Offline

Napisano 08.08.2010 20:06

Dzi臋ki co prawda to te偶 sam zrobi艂em, ale mo偶e tak jest czytelniej.

Leci + do zamkni臋cia




U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych