Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szybsze rozdzielanie pkt.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ExuS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 04.08.2010 20:32

Witam. Zrobiłem szybsze rozdzielanie pkt. (1 klikniecie = 100 pkt). Jednak gdy ktoś ma np. 31 pkt do rozdania to w następnej mapie resetują mu się wszystkie statystyki. Robiłem to przyglądając się temu [Tutorial] Szybsze rozdzielanie punktów (przydatne na diablo ze zwiększonymi levelami) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X Wiem, że trzeba coś pokombinować z tym else, jednak nie wiem jak ;)

public skilltree(id)
{
	new text[513] 
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)
	
	
	format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. 100 pkt. w inteligencje^n\w6. 100 pkt. w sile^n\w7. 100 pkt. w zrecznosc^n\w8. 100 pkt. w zwinnosc",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) 
	
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 


public skill_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<2500){
				player_point[id]-=2
				player_intelligence[id]+=2
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<2500){
				player_point[id]-=2	
				player_strength[id]+=2
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<2500){
				player_point[id]-=2
				player_agility[id]+=2
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<2500){
				player_point[id]-=2
				player_dextery[id]+=2
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
		case 4: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<2500){
				player_point[id]-=100
				player_intelligence[id]+=100
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 5: 
		{	
			if (player_strength[id]<2500){
				player_point[id]-=100	
				player_strength[id]+=100
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 6: 
		{	
			if (player_agility[id]<2500){
				player_point[id]-=100
				player_agility[id]+=100
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/400)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 7: 
		{	
			if (player_dextery[id]<2500){
				player_point[id]-=100
				player_dextery[id]+=100
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
		
	}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

05 sierpień 2010 - 13:31:
F5.

05 sierpień 2010 - 22:06:
F5.

Użytkownik ExuS edytował ten post 04.08.2010 20:34

  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych