Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

1.Za co to odpowiada?2.Trzeba kompilowac?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 04.08.2010 10:56

Witam . Dzisiaj szukajac tabeli natknalem sie na to:
enum { NONE = 0, Mag, Paladyn, Mnich, Barbarzynca, Zabojca, Nekromanta, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Magista","Wojownik","Uczony","Koczownik","Zlodziej","Szaman","Bohater","Amazonka" }

Chodzi mi o tą 2 ,bo te 1 to sa klasy ,ktore sa na serwerze ,a te 2 linijki? Bo te 2 tez wygladaja jak klasy tylko ze ich nie ma xD Czy jesli usune " to one sie pojawia?
2. Pytanie czy jesli uzyje Generate Exp Table i wkeleje te moje zamiast tego new LevelXP[101] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*101*/}
To od razu sie exp zwiekszy czy musze jeszcze skompilowac plik .sma ??
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2010 11:00

1. nie zrozumiałem ale te linjki odpowiadają za klasy jeśli w jednej dodaym coś w drugiej też musimy ale jeśli dodamy coś w Race musimy chyba edytować jeszcze menu wyboru klasy
2. skompilować
  • +
  • -
  • 0

#3 V3ko

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 04.08.2010 11:03

Dobra dzięki za odpowiedz :) To 1 to sobie odpuszcze ,bo cos zepsuje ,a potem znowu będę mial problemy z wgraniem tego xD
  • +
  • -
  • 0

#4 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 04.08.2010 11:14

new Race[9][18] = { "None","Magista","Wojownik","Uczony","Koczownik","Zlodziej","Szaman","Bohater","Amazonka" }

Te linijki odpowiadają za nazwy danych klas :>

enum { NONE = 0, Mag, Paladyn, Mnich, Barbarzynca, Zabojca, Nekromanta, Ninja, Hunter }

A to za to jak trzeba używać w kodzie sma aby dodawać do nich moce czy coś ;P
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych