Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wskrzeszanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 02.08.2010 21:39

Siemka :)

Znalazłem w tym temacie kod na wskrzeszanie Wskrzeszanie jak dodać - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{
new arg[1]
arg[0] = victim
if(MapSTARTED == false){ /// tutaj sobie dajesz jakis warunek kiedy gracz ma zostac zrespawnowany
set_task(0.5, "spawn_user", victim + 99)
}
}

public spawn_user(id){
new cid = id - 99
if(is_user_connected(cid) && !is_user_alive(cid)){
cs_user_spawn(cid)
}
}


i mam pytanie jak dodać je do nowej klasy np. w tym pluginie

Spoiler

Użytkownik .minD edytował ten post 02.08.2010 21:41

  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 02.08.2010 22:48

lapiesz ewent smierci i jesli klasa gracza to ta ktora ma sie respic to ja respisz :D

public spawn_user(id){
new cid = id - 99
if(is_user_connected(cid) && !is_user_alive(cid)){
cs_user_spawn(cid)
}

ten kod wywal do kosza bo cs_user_spawn to zuo masz hamsandwich to korzystaj z niego ile mozesz
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 .minD

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 02.08.2010 23:08

eee? :help: :chory: a jak się "łapie" event? :D

Użytkownik .minD edytował ten post 02.08.2010 23:09

  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 02.08.2010 23:24

funkcja catch_event_when_he_run xD

register_event() poczytaj poradnik Micza o tym :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.08.2010 11:07

A ja bym to zrobił tak :>
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >

public plugin_init( ) {
register_event( "DeathMsg" , "DeathMsg" , "a" );
}

public DeathMsg( ) {
new iVictim = read_data( 2 );

if( is_user_connected( iVictim ) ) {
if( jego_klasa == ABC ) {
remove_task( iVictim );
set_task( 1.0, "FuncSpawn", iVictim );
}
}
}

public FuncSpawn( id ) {
if( is_user_alive( id ) ) return;

set_pev( id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE );
dllfunc( DLLFunc_Spawn, id );
set_pev( id, pev_iuser1, 0 );

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#6 .minD

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 03.08.2010 20:44

Ortega, i co potem trzeba dodać do klasy by np. na "e" miała wskrzeszanie? i do tego np. dodać jakiś napis
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych