Witam.
Mam pewien bug ze gdy nekromanta ozywia druzyne przeciwna to cialo nie znika i nekromanta w taki sposob moze "expic". proszę o pomoc. Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Bug nekromanta exp
Temat rozp.
Romek
, 01.08.2010 08:39
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.08.2010 08:39
#2
Napisano 01.08.2010 09:02
Robiles pewnie fixa na hp zalezne od int ?
Jesli tak to
na to
to
na to
Wszystkie
na
to
na to
[Fix] HP wskrzeszonego jest zależne od inteligencji Nekromanty - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jesli tak to
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
new args[3]
args[0]=lucky_bastard
args[2]=id
na to
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
new args[2]
args[0]=lucky_bastard
to
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard,args,3)
na to
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard,args,2)
Wszystkie
,args,3)
na
,args,2)
to
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence[args[2]])
na to
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence[args[1]])
[Fix] HP wskrzeszonego jest zależne od inteligencji Nekromanty - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#3
Napisano 09.10.2010 21:39
dzięki przydalo sie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych