Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Małe Pytanko Odejmowanie doświadczenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 31.07.2010 21:59

Witam was Panowie
właśnie szykuje sobie 2 serwer diablo i
mam takie małe pytanko
Chciałem skorzystać z tej łatki
[5.8d/5.9l] Odejmowanie doświadczenia za zabicie gracza z zbyt dużą różnicą poziomu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
W sensie ze nie wiem która zmienia zmienić by nie odejmowało ani dodawało expa za zabicie osoby która jest 20 lvl słabsza

Z góry dziękuje za Pomoc


Edit @
A i jeszcze takie głupie pytanko
Chodzi mi o itemy 1/x
tu jest kod jednego z itemów 1/x
player_b_grenade[id] = random_num(1,4)

i chce uniknąć item-ów 1/1, 1/2 to wystarczy zmienić to na
player_b_grenade[id] = random_num(3,6)

i wtedy po Upgrade itemka nie zwiększy sie do np 1/1 1/2 ?

Użytkownik Prowok@tor edytował ten post 31.07.2010 22:24

  • +
  • -
  • 0

#2 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 01.08.2010 12:18

co do itemka 1/x to tak jak dasz
random_num(3,6)

to nie bedzie 1/1 i 1/2

co do upgrade'u to muszisz sobaczyć w funkcji
public upgrade_item(id)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych