Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kod na zmiane modelu noża


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 31.07.2010 14:19

Szukam funkcji na zmianę modelu noża, zrobiłem menu i np. jak nacisniesz 1 to ustawia ci model noza z katalogu models/hjk/knife1.mdl

z góry dzięki
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 31.07.2010 14:29

przy każdym wyciągnięciu noża (CurWeapon, "be", "1=29") musisz ustawić model v

//FM
set_pev(id, pev_viewmodel2, "nowy_model"); 

//Engine
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,"nowy_model");

  • +
  • -
  • 1

#3 .minD

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 31.07.2010 14:42

może dam kod :D

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>


#define PLUGIN "Noze"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ".minD"


public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /noz", "xmenu");
register_event("CurWeapon", set_pev, "be", "1=29")

}


public xmenu(id){
new menu = menu_create("Wybierz swoj noz:", "wybieranie");
menu_additem(menu, "Widelec", "1", 0);
menu_additem(menu, "Ryba", "2", 0);
menu_additem(menu, "Pila Mechaniczna", "3", 0);
menu_additem(menu, "Klucz Nasadowy", "4", 0);


menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

menu_display(id, menu, 0);
}

public wybieranie(id, menu, item){
if (item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}


new data[6], iName[64];
new zaccess, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data)

switch(key){
case 1:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/v_nozyk.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

case 2:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/v_knife.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

case 3:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/pilamechaniczna.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;

}

case 4:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/klucznasadowy.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;

}

}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik .minD edytował ten post 31.07.2010 15:16

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.07.2010 15:54

ładniej i elastyczniej :)
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#5 .minD

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 31.07.2010 16:10

dziękować :)

mam jeszcze jedno pytanie bo np. mam model piły mechanicznej, do niej są dołączone dźwięki i jak podmienić dźwięki tylko dla tego jednego noża? bo troche by było głupio jakby piła mechaniczna wydobywała dźwięki noża :D

Użytkownik .minD edytował ten post 31.07.2010 16:11

  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 31.07.2010 16:36

w gotowych funkcjach masz blokowanie dzwieku i opis jak podmienic dzwiek na inny dajesz przed tym if( zmiana[id]==nr_pily) i emitujesz dzwieki pily :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 .minD

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 31.07.2010 16:46

a jaka jest komenda na emitowanie? :D i skąd serwer będzie wiedział jaki dzwiek kiedy puscic jak mam ich ze 20? :D
  • +
  • -
  • 0

#8 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.08.2010 22:33

AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 01.08.2010 22:43

w moim przykladzie w gotowych funkcjach jest tablica z blockami zrob druga tablice do podmiany i przed zwroceniem FMRES_SUPERCEDE emituj dzwiek z tabeli o indexie danym :D np podmiany[i] :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych