Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD MOD - szpieg ,niewidzialnosc,nóż no i BUG


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 dawkopolo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Olsztyyn
Offline

Napisano 29.07.2010 13:31

Witam !
Postanowiłem dodać nową klasę co COD'a ...
Na chęciach się chyba skończyło gdyż po dodaniu niektóre funkcje nie działają jak powinny . Owszem "Szpieg" bo tak go nazwałem jest niewidzialny ,ma jedynie nóż ,lecz występują małe komplikacje :
Czasem robi się widzialny , po zmianie klasy z Szpiega na inną następna jest także nie widzialna ,tak jakby dziedziczyła tą umiejętność.
Oto wycinek kodu z sma:
	case Szpieg:
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 10);
set_user_gravity(id, 0.40);
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}

Proszę o pomoc :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 30.07.2010 09:05

Musisz każdej klasie dać widzialność na 255 oprócz szpiegowi Powinno pomóc

#3 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 30.07.2010 10:14

Czasem robi się widzialny , po zmianie klasy z Szpiega na inną następna jest także nie widzialna ,tak jakby dziedziczyła tą umiejętność.

dziwisz się? źle to zrobiłeś...

case Szpieg:
{
if(klasa_gracza[id] == Szpieg){
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 10);
set_user_gravity(id, 0.40);
}
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}

ew. całość możesz dać w tego ifa.

Musisz każdej klasie dać widzialność na 255 oprócz szpiegowi Powinno pomóc

kolejny twój zerowy post, NIE UMIESZ MU POMÓC! NIE POMAGAJ...
  • +
  • -
  • 0

#4 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 30.07.2010 10:45

Bardzo dobrze Apple() podsumowałeś swojego posta
kolejny twój zerowy post, NIE UMIESZ MU POMÓC! NIE POMAGAJ...
Rada Starozytnego jest inteligentna w przeciwieństwie do twojej...
  • +
  • -
  • 1

#5 dawkopolo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Olsztyyn
Offline

Napisano 30.07.2010 12:39

dzięki za odpowiedź , spróbuję i odpiszę :) reput
  • +
  • -
  • 0

#6 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 30.07.2010 14:11

Rada Starozytnego jest inteligentna w przeciwieństwie do twojej...


ok jeśli uważasz że lepiej jest się narobić i mieć to samo co jakby się mało zrobiło - pozdro ;> To co dałem powinno działać, nie odpiszę już koledze Semir bo szkoda offtopować - możemy podyskutować na PW.
Pozdrawiam i czekam na info od autora tematu - czy działa :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Pochwalony

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.07.2010 17:22

Sposób Apple() jak najbardziej działa. Jeden warunek i można zrobić to samo z rakietami i minami.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych