Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

MenuCOD MOD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 cablazn

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.07.2010 16:58

Witajcie, mam problem. Zrobiłem plugin, że po wpisaniu /itemy wyświetla coś na styl MOTD z opisami itemów na modzie COD, lecz wystąpił błąd. Jest za dużo znaków, więc postanowiłem zrobić Menu, gdzie po wpisaniu /itemy na czacie wyskakiwały by do wyboru 3 opcje. Oto kod:

#include <amxmodx>

public Itemy(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz:", "Itemy_Handle");
menu_additem(menu, "Itemy \r[Part I]","1",0)
menu_additem(menu, "Itemy \r[Part II]","2",0)
menu_additem(menu, "Itemy \r[Part III]","3",0)
menu_display(id, menu);
}

public Itemy_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
show_motd(id, "addons/amxmodx/cod/itemy1.txt")
}
case 1:
{
show_motd(id, "addons/amxmodx/cod/itemy2.txt")
}
case 2:
{
show_motd(id, "addons/amxmodx/cod/itemy3.txt")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Proszę o poprawienie błędów, gdyż mi na tym zależy, chyba, że jest możliwość obejścia limitu znaków w jednym pliku .txt do załadowania? Czekam niecierpliwie i pozdrawiam!


 


Mam jeszcze drugie pytanko. Na Cod Modzie mam zrobioną klasę ninja, jest niewidzialna, lecz, gdy zabije kogoś, to robi się widoczna... Wie ktoś jak to załatwić? Mam coś takiego:
		case Ninja:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 15);
}


29 lipiec 2010 - 12:06:
To jak, pomoże ktoś? ://

Użytkownik cablazn edytował ten post 27.07.2010 17:01


#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 29.07.2010 17:22

w środek pakujesz text i powinno chodzić tzn w środek tego kodu


Spoiler





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych