Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Call of Duty MOD - błąd, restartowanie serwera


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 r4is0n

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 25.07.2010 10:09

Witam,
od jakiegoś czasu mam problem z serwerem zawiesza się sam i resetuje ..
znalazłem chyba przyczynę .. jest to plugin od głównego mod'a ..
error z logów:
L 07/24/2010 - 19:18:48: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100724.log")
L 07/24/2010 - 19:18:48: [ENGINE] Invalid entity 17
L 07/24/2010 - 19:18:48: [AMXX] Run time error 10 (plugin "callofduty.amxx") (native "entity_set_int") - debug not enabled!
L 07/24/2010 - 19:18:48: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

jeśli potrzebne sma pluginu wrzucę . (przerobiony, dodany CODSHOP i ColorChat) :)
czytałem juz podobny temat :
Cod mega problem

jednak gdy dodaje debug serwer się nie uruchamia. .
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 25.07.2010 11:26

dopisz debug po linijce
callofduty.amxx
czyli

callofduty.amxx debug

  • +
  • -
  • 0

#3 r4is0n

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 25.07.2010 15:53

dodałem jak napisałeś i teraz mam taki błąd:

L 07/25/2010 - 16:43:35: [AMXX]    [0] CodMod.sma::PokazInformacje (line 1658)
L 07/25/2010 - 16:43:35: [ENGINE] Invalid entity 17
L 07/25/2010 - 16:43:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodMod.amxx")
L 07/25/2010 - 16:43:35: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")

1658 linijka wygląda tak:
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

cała funkcja PokazInformacje:

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

27 lipiec 2010 - 15:29:
pomoże ktoś? bo szkoda serwera ;/

Użytkownik r4is0n edytował ten post 25.07.2010 15:55

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych