Witam
Mam kilka pytań co do Diablo :
- Jak dodać do danej klasy żeby po naładowaniu noża dostała m4 lub ak
- Jak dodać żeby na start zawsze otrzymywała item : "Sword"
- Jak dodać żeby po wyjęciu noża natychmiast stała się nie widzialna
- Jak zrobić żeby klasa była przezroczysta
- Jak zrobić żeby klasa mogła ożywiać tak jak nekromanta
- Jak zrobić żeby klasa miała sv_gravity 450 , noże ninjy , latarke maga i skoki palladyna
- Jak dodać prędkość do danej klasy
- Jak zrobić żeby klasa była odporna na archy
- Jak zrobić żeby klasa miała fireballe.
- jak zrobić żeby klasa miała kilka dodatkowych skoków
Za wyszystkie odp dziękuje i daje reputacje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
kilka pytań+ reputacja
Temat rozp. kactuzz, 19.07.2010 08:04
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 19.07.2010 08:04
#2
Napisano 19.07.2010 14:00
ad 1. pod
X--> Punkty szybkości
ad 8 i 9.
Musisz zrobic new zmienna[33] do antyarchy i do firebali
na podstawie linku z ad 10
ad 10.
[Tutorial] Dodawnie mocy do klasy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jak cos nie bedzie ci chodzic albo bedzie error to napisz gdzie i co
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade)
case Twoja klasa: fm_give_item(id, "weapon_m4a1")lub
case Twoja klasa: fm_give_item(id, "weapon_ak47")ad 2. pod
new player_ring[33] //ring stats bust +5dodaj
new c_sword[33]teraz znajdz
if(player_sword[id] == 1)zamien na
if(player_sword[id] == 1 || c_sword[id] = 1)teraz
if(player_sword[id] == 0)na
if(player_sword[id] == 0 || c_sword[id] == 0)teraz szymamy
if(player_sword[id] == 1){zamieniamy naif(player_sword[id] == 1 || c_sword[id] == 1){terazif(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE ){naif(player_sword[attacker_id] == 1 || c_sword[attacker_id] && weapon==CSW_KNIFE ){teraz}else if(player_sword[id] == 1)na
}else if(player_sword[id] == 1 || c_sword[id == 1)teraz
g_haskit[id] = 0pod dodaj
c_sword[id] = 0[code]
i pod klasa c_sword[id] = X
X--> Wartos dmg noza
ad 3. [code]if(player_class[id] == Twoja klasa) time_delay*=0.1[/code]
ad 4.Pod
[code]if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}[/code]
dodaj
[code]if (player_class[id] == Twoja klasa)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 50
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}[/code]
ad 5. pod klasa dopisz [code]g_haskit[id] = 1[/code]
ad 6.
Szukamy
[code]if(player_class[id]==Hunter)[/code]
Dodajemy Nad
[code]if(player_class[id]==Twoja klasa)
{
set_user_gravity(id, 0.56)
}[/code]
Szykamy
[code]if (flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag)) {[/code]
Zamieniamy na
[code]if (flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag || player_class[id] == Twoja klasa)) {[/code]
znajdz
[code]if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)[/code]
zamien na
[code]if( player_class[id]== Paladyn || player_class[id]== Twoja klasa ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)[/code]
Pod
[code]if(player_class[id] == Ninja) knifes = 5 + floatround ( player_intelligence[id]/10.0 , floatround_floor )[/code]
dopisz
[code]else if(player_class[id] == Twoja klasa) knifes = 5 + floatround ( player_intelligence[id]/10.0 , floatround_floor )[/code]
ad 7.
Znajdz
[code]else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)[/code]
Dodaj pod
[code]else if(player_class[id] == Twoja klasa) speeds= -X + floatround(player_dextery[id]*1.3)X--> Punkty szybkości
ad 8 i 9.
Musisz zrobic new zmienna[33] do antyarchy i do firebali
na podstawie linku z ad 10
ad 10.
[Tutorial] Dodawnie mocy do klasy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jak cos nie bedzie ci chodzic albo bedzie error to napisz gdzie i co
Użytkownik xdx551 edytował ten post 19.07.2010 14:31
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








