Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Usunięcie dźwięku z pluginu

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:64
Offline

Napisano 12.07.2010 17:42

Proszę o usunięcie dźwięku z tego pluginu.
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Deszcz + Burza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek"

public plugin_precache() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")
	engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_rain"))
	deszcz()
}

public round_start(id)
{
	client_cmd(id, "cl_weather 3")
}

public client_connect(id)
{
	client_cmd(id, "cl_weather 3")
}

public deszcz()
{
	client_cmd(0, "speak ambience/rain")
	set_task(1.0,"deszcz", 0) 
	
}

Domyślam się, że trzeba usunąć linijkę client_cmd(0, "speak ambience/rain"),
ale ja jestem zielony i wolę spytać fachowców :)
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.07.2010 17:57

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Deszcz + Burza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek"

public plugin_precache()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")
engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_rain"))
}

public round_start()
{
client_cmd(0, "cl_weather 3")
}

public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "cl_weather 3")
}

Użytkownik DarkGL edytował ten post 12.07.2010 17:58

  • +
  • -
  • 1

#3 Adi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:64
Offline

Napisano 12.07.2010 21:29

Dzięki, rep+ :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych