Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Punkty co level (statystyki) - CoD Mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Oui

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.07.2010 20:46

Mam pytanie. Gdzie muszę coś zrobić w skrypcie CoD moda, aby co level dawało mi jeden punkt, który mogę przeznaczyć na statystyki, a nie dwa?


Czy to coś z tą linijką kodu?:
public ResetujPunkty(id)
{	
	punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*2-2;
	inteligencja_gracza[id] = 0;
	zdrowie_gracza[id] = 0;
	kondycja_gracza[id] = 0;
	wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
A dokładniej linijka:
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*2-2;


Czy tutaj?:
public WczytajDane(id, klasa)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
	format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
	nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
 
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
 
	new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32];
 
	parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31);
 
	doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
	poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
	inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
	zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
	wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
	kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
	punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
Dokładnie linijka:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];


Czy też tutaj?:
public SprawdzPoziom(id)
{	
	if(poziom_gracza[id] < 5001)
	{
		while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
		{
			poziom_gracza[id]++;
			set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
			ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
			client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
		}
	
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
	}
	ZapiszDane(id);
}
Dokładnie linijka:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];

  • +
  • -
  • 0

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 11.07.2010 20:53

Wszystkie co podałeś, ogólnie to wszędzie gdzie występuje zmienna punkty_gracza, czyli na pewno jeszcze w zapisywaniu.
  • +
  • -
  • 0

#3 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 11.07.2010 21:38

jeszcze chyba tu trzeba zmienic :mellow:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<1500)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<1500)
zdrowie_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<1500)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<1500)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
}

punkty_gracza[id]--;

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 0

#4 Oui

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.07.2010 22:18

@Siemir
Ale jak ja to mam zastąpić? Mógłbyś podać przykład?

Tutaj np:
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*2-2;
Jak mam zrobić? Tak?:
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*1-1;
Czy:
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*1-2;
Czy też:
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*2-1;
  • +
  • -
  • 0

#5 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 11.07.2010 22:21

punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]-1;
  • +
  • -
  • 0

#6 Oui

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.07.2010 22:42

Ok to już wiem. Dzięki za pomoc, można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych