Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pisanie pluginów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Molthius

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Kąty Wrocławskie
Offline

Napisano 11.07.2010 13:06

Witam !
Chciałbym się dowiedzieć jak pisać pluginy.
Umiem C++.

Liczę na szybkie odpowiedzi ;>!
  • +
  • -
  • 1

#2 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 11.07.2010 13:26

Jeśli znasz C++ to:
Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X oraz AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros! i nic Ci nie będzie obce
  • +
  • -
  • 1

#3 Molthius

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Kąty Wrocławskie
Offline

Napisano 11.07.2010 13:27

Dzięki , a jakiś pomysł od czego zacząć ?:>
  • +
  • -
  • 0

#4 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.07.2010 13:39

od nauki Funkcji Każdego Modułu a przynajmniej większości :)

oraz od małych ćwiczeń typu: Napisz Plugin Wykonywający Wiadomość Powitalną.
  • +
  • -
  • 0

#5 Molthius

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Kąty Wrocławskie
Offline

Napisano 11.07.2010 13:44

@up
Dzięki :>

Wykonałem mały plugin w Amx Studio.
Polega on na tym , że jak ktoś wpisze w say: siema,hi,elo,yo,witam to wyświetla mu się wiadomość. Plugin był robiony pod ZombieCrysis.
Oto on:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Przywitanie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Molthius"

public plugin_init() {
    register_plugin("Przywitaj", "1.0", "Molthius")
    register_clcmd("say siema", "funkcja_siema")
    register_clcmd("say elo", "funkcja_elo")
    register_clcmd("say witam", "funkcja_witam")
    register_clcmd("say hi", "funkcja_hi")
    register_clcmd("say yo", "funkcja_yo")
    }
public funkcja_siema(id)
{
    client_print(id, print_chat, "[ZC] Witamy serdecznie na polskim Zombie Crysis! Zyczymi ci milej gry...")
    client_print(id, print_chat, "[ZC] Jesli potrzebujesz pomocy wpisz /pomoc")
}
public funkcja_elo(id)
{
    client_print(id, print_chat, "[ZC] Witamy serdecznie na polskim Zombie Crysis! Zyczymi ci milej gry...")
    client_print(id, print_chat, "[ZC] Jesli potrzebujesz pomocy wpisz /pomoc")
}
public funkcja_witam(id)
{
    client_print(id, print_chat, "[ZC] Witamy serdecznie na polskim Zombie Crysis! Zyczymi ci milej gry...")
    client_print(id, print_chat, "[ZC] Jesli potrzebujesz pomocy wpisz /pomoc")
}
public funkcja_hi(id)
{
    client_print(id, print_chat, "[ZC] Witamy serdecznie na polskim Zombie Crysis! Zyczymi ci milej gry...")
    client_print(id, print_chat, "[ZC] Jesli potrzebujesz pomocy wpisz /pomoc")
}
public funkcja_yo(id)
{
    client_print(id, print_chat, "[ZC] Witamy serdecznie na polskim Zombie Crysis! Zyczymi ci milej gry...")
    client_print(id, print_chat, "[ZC] Jesli potrzebujesz pomocy wpisz /pomoc")
}

Czy dobrze jest napisany?

Użytkownik Molthius edytował ten post 11.07.2010 13:44

  • +
  • -
  • 0

#6 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 11.07.2010 14:02

Prościej tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Przywitanie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Molthius"

public plugin_init() {
register_plugin("Przywitaj", "1.0", "Molthius")
register_clcmd("say siema", "funkcja_siema")
register_clcmd("say elo", "funkcja_siema")
register_clcmd("say witam", "funkcja_siema")
register_clcmd("say hi", "funkcja_siema")
register_clcmd("say yo", "funkcja_siema")
}
public funkcja_siema(id)
{
client_print(id, print_chat, "[ZC] Witamy serdecznie na polskim Zombie Crysis! Zyczymi ci milej gry...")
client_print(id, print_chat, "[ZC] Jesli potrzebujesz pomocy wpisz /pomoc")
}

  • +
  • -
  • 0

#7 Molthius

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Kąty Wrocławskie
Offline

Napisano 11.07.2010 14:06

No tak , ale wtedy tylko po wpisaniu siema będzie się to wyświetlało ??
  • +
  • -
  • 0

#8 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.07.2010 14:09

tak :) Bo możesz Pod 1 Funkcje Podłączyć wszystkie Komendy :)

Może na początek poczytaj jeszcze Tutoriale :)

Wszystkie Przydatne Tutoriale znajdziesz w Tym Dziale:

Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Tutoriale

Użytkownik AmD edytował ten post 11.07.2010 14:13

  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.07.2010 14:09

nie tylko wyswietli sie przy kazdej z komend a mozna tez tak :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Przywitanie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Molthius"

new tab1[][]={"say siema","say elo","say witam","say hi",say yo"}

public plugin_init() {
    register_plugin("Przywitaj", "1.0", "Molthius")
    for(new i=0 ;i<5;i++)
          register_clcmd(tab1[i],"funkcja_siema")
    }
public funkcja_siema(id)
{
    client_print(id, print_chat, "[ZC] Witamy serdecznie na polskim Zombie Crysis! Zyczymi ci milej gry...")
    client_print(id, print_chat, "[ZC] Jesli potrzebujesz pomocy wpisz /pomoc")
}

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 Molthius

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Kąty Wrocławskie
Offline

Napisano 11.07.2010 14:11

Aaa :) tutaj mam problem , bo napisałem , że ma dodawać HP i zmniejszać gravitację , ale błąd przy komplikacji wyskakuje błąd.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Sterydy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Molthius"


public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /zazyj", "sterydy")
}
public sterydy(id)
{
        set_user_health(id, 110)
        set_user_gravity(id, 0.50)
        client_print(id, print_chat,"Zazyles sterydy!")
}

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/home/groups/amxmodx/tmp3/phphz29tv.sma(18) : error 017: undefined symbol "set_user_health"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phphz29tv.sma(19) : error 017: undefined symbol "set_user_gravity"

2 Errors.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/phphz29tv.amx (compile failed).


O co chodzi? ;>

Użytkownik Molthius edytował ten post 11.07.2010 14:11

  • +
  • -
  • 0

#11 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.07.2010 14:15

dopisz: #include <fun>
  • +
  • -
  • 1

#12 Molthius

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Kąty Wrocławskie
Offline

Napisano 11.07.2010 14:18

Aaa , mój błąd. :) Widać wszystko wyjdzie.

@edit
Co potrzeba do napisania modu ?

Użytkownik Molthius edytował ten post 11.07.2010 14:38

  • +
  • -
  • 0

#13 Molthius

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Kąty Wrocławskie
Offline

Napisano 11.07.2010 15:33

Aż żal mi takich spamerów....
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć ..
  • +
  • -
  • 0

#14 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 11.07.2010 15:42

Co tłumaczyć oO? Mod to plugin - tyle że troche wiekszy
  • +
  • -
  • 0

#15 Molthius

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Kąty Wrocławskie
Offline

Napisano 11.07.2010 15:45

Dobra.
Temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

#16 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.07.2010 15:47

Molthius Kolega dobrze napisał...
Ledwie co zacząłeś ogarniać AMXX a już chcesz własnego moda?
Posiedź trochę w tym a na pewno kiedyś będziesz potrafił...


ps. Ja tam nic nie chce mówić ale używając słowa "żal" uświadamiasz innym jak niski jest twój poziom intelektualny... [Przynajmniej dla mnie.]
  • +
  • -
  • 0

#17 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.07.2010 15:49

trochę ...
Spoiler

pisz plugi i przechodź do coraz trudniejszych potem ci się to znudzi ale co ja tam będę pisał sam zobaczysz
btw. co rozumiesz przez znam c++ ?

Użytkownik DarkGL edytował ten post 11.07.2010 15:50

  • +
  • -
  • 1

#18 Molthius

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Kąty Wrocławskie
Offline

Napisano 11.07.2010 16:00

@Amd
Może masz trochę racji , ale przez cały dzień siedzę w domu , bo mam złamaną nogę i nie mam jak wyjść na dwór więc coś muszę robić.

@up
Dzięki.

@topic
Do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych