Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Drop oraz Znajdowanie ItemuCzyli AmD zadaje Kolejne tanie pytanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.07.2010 12:07

Witam!


Chciał bym się spytać czy jest taka możliwość na wylosowanie itemu wynosiła 1/10?
Oraz Czy dało by się ze item znika sam po jakimś czasie? powiedzmy 1/15 zginięć.

Trochę item za łatwo się zdobywa a traci jeszcze gorzej więc trzeba to zmienić ;)


a bym jeszcze zapomniał na śmierć:

Zwiększyłem sobie Max Lvl i gdy ktoś osiąga jakąś Umiejętność na max, powiedzmy 250 i jak naciśnie jeszcze raz na wymaksowaną Umiejętność wyskakuje mu informacja że nie może już więcej dawać w daną umiejętność ale Punkt Skilla mu znika... da się to naprawić?

Pozdrawiam!

12 lipiec 2010 - 12:09:
@odśwież
  • +
  • -
  • 0

#2 ProMysterious

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Lokalizacja:Grodzio
Offline

Napisano 12.07.2010 20:26

wytrzymalos przedmiotu to znaczy diablo_durability czy jakos tak jak ustawisz 0 w ogóle przedmiot nie zginie im wiecej tym szybciej stracisz item a z tym wylosowaniem nie ogarniam o co ci chodzi

[warn='MafiaDL']Nie pomogłeś, i nie proś znów o + bo dam ci 10 -[/warn]
  • +
  • -
  • 0

#3 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 12.07.2010 20:31

Nie pomogłeś bo chodzi o CoD moda :)
  • +
  • -
  • 0

#4 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 12.07.2010 22:20

no własnie, przepraszam że zapomniałem wspomnieć ale myślałem że to jest do domyślenia ponieważ Diablo ma Własne pod-forum...

więc piszę:

Tak Funkcja ma być dla CoD Mod
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_Aik_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.07.2010 19:10

co do tych pkt znajdź

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
i musisz powkładać punkty_gracza[id]--; do wszystkich case a na koniec usunąć to poza switchem np:

if(inteligencja_gracza[id]<104){
	inteligencja_gracza[id]++;
	punkty_gracza[id]--;
}

Co do znikania musiałbyś zrobić dodatkową zmienną do której zliczałbyś śmierci gracza od czasu zdobycia itemka i gdy ma 15 wywołać funkcję wyrzuć przedmiot.

Żeby na dany przedmiot była szansa 1/10, to po zabiciu pierw wywołaj jakąś funkcję w której będzie random_num(1,10); jeżeli wypadnie 1 to gracz dostaje ten item (funkcja DajPrzedmiot zdaje się), w przeciwnym wypadku jest wywoływana standardowa funkcja (czyli DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));)

Użytkownik Aik edytował ten post 13.07.2010 19:11


#6 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 13.07.2010 22:31

mam tak:


case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<500)
inteligencja_gracza[id]+=2;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
Tak miałem od początku...

co do Itemu chodzi ci o:


public losuj_item()
{
if (random_num(0,100)<10) return 1
else return 0
}
??
  • +
  • -
  • 0

#7 Gość_Aik_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.07.2010 08:55


case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<500){
inteligencja_gracza[id]+=2;
punkty_gracza[id]-=2;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}


ehh no to właśnie masz tu dodać(w pozostałych statystykach też masz dodać), a poza switch'em, usunąć (żeby Ci nie odejmowało 2 razy).


public losuj_item()
{
if (random_num(0,100)<10) return 1
else return 0
}

może być
to teraz użyj tego w funkcji
public Death()


if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));

w tej linijce są losowane itemki, więc tu musisz dać warunek, równie dobrze mógłbyś to zrobić bez tworzenia dodatkowej funkcji np:
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
if (random_num(1,100)<=10) tutaj dajesz ten przedmiot
else DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-2));

Oczywiście ten przedmiot musi być ostatni na liście przedmiotów.

Użytkownik Aik edytował ten post 14.07.2010 09:09


#8 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.07.2010 11:49

nie czaje :/ zrobiłem tak

#endif
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
if (random_num(1,100)<=10) //tutaj dajesz ten przedmiot
else DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-2));

co miałem tam dopisać? :)

kolejna sprawa jak dałem tak:


case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<1000)
inteligencja_gracza[id]+=2;
punkty_gracza[id]-=2;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
to nie da się kompilować...


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Invalid expression, assumed zero on line 1757 // tu jest else
Warning: Loose indentation on line 1758 //Client print
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1766 // else
Warning: Loose indentation on line 1767 // Client Print 
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1774 // i tak dalej to samo
Warning: Loose indentation on line 1775
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1783
Warning: Loose indentation on line 1784

4 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Root\Pulpit\QTM_CodMod2.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#9 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 14.07.2010 12:31

używaj klamry..
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<1000){
inteligencja_gracza[id]+=2;
punkty_gracza[id]-=2;
} else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}

#10 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.07.2010 12:53

dobra to działa :) a co z itemami ? :)

15 lipiec 2010 - 12:45:
@ref
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych