Mam pytanie:
Co zrobić by po załadowaniu się noża nie leciał 2 pasek?
I co zrobić żeby po załadowaniu się noża zmieniła się grawitacja postaci nawet gdy trzyma broń?
Zrobiłem postać której na początku rundy ustala gravitacjię 800
Po załadowaniu się (noza) gravitacjia zmienia się na 200
Lecz ładuje się dalej co nie daje zadnego efektu ;/
i gdy klasa z gravitka 200 zmieni noż na broń to gravitacjia jest dalej 800 ;/
Proszę o odp na pytania!
Zachęcam + ;]
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Gravitacjia na rundę
Temat rozp. DioW, 09.07.2010 18:54
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.07.2010 18:54
#2
Napisano 09.07.2010 20:13
1) Znajdź w prethinku
2) W public set_gravitychange(id) przed
player_class[id]!=Nekromantai dodaj za tym
&& !jakaszmienna[id]a przy naładowaniu ustaw na 1, a przy śmierci na 0.
2) W public set_gravitychange(id) przed
else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) }dodaj
else if(jakaszmienna[id]) { set_user_gravity(id,0.25*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) }czy jaką tam wartość chcesz.
#3
Napisano 09.07.2010 21:05
+ leci!
Mam pytanie jak dodać przy śmierci 0?
Jaka funkcja to śmierć?
WIem jak dodać do roundstart itp. Ale śmierć mi z bani Wyleciała ...
Mam pytanie jak dodać przy śmierci 0?
Jaka funkcja to śmierć?
WIem jak dodać do roundstart itp. Ale śmierć mi z bani Wyleciała ...
#4
Napisano 09.07.2010 21:45
public DeathMsg(id)
#5
Napisano 10.07.2010 09:42
Ok dobra,,, Pasek ładuje się 1 ale jak sie naladuje to juz w next rundzie wcale się nie ładuje...
Dodałem do public DeathMsg(id)
Do prethinka:
do set_gravitychange
I dodalem
Dodałem do public DeathMsg(id)
if (player_class[kid] == Czarny_Kultysta) jakaszmienna[id]=0
Do prethinka:
&& !jakaszmienna[id]
do set_gravitychange
else if(jakaszmienna[id])
{
set_user_gravity(id,0.25*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
I dodalem
new jakaszmienna[33]
#6
Napisano 10.07.2010 11:23
Dodaj reset zmiennej na nową rundę...
#7
Napisano 10.07.2010 11:40
Niewiem jak dodać reset ale wiem ze nie działa gravitka 200 ;/
Dzięki proszę o close
Zrobiłem ze bez ladowania postać ma gravitke 200
Dzięki proszę o close
Zrobiłem ze bez ladowania postać ma gravitke 200
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych