new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)"
"Szturmowiec"
};
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy
natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z
noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest
odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100
pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po
trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny,
gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie
granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim
znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde
zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
"Dostaje Ak, 115hp bazowe, 170% biegu i 100 pancerza",
};
}
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
}
Albo napiszcie co źle albo dajcie całe .sma
Z góry thx
Użytkownik IcOzTeGo edytował ten post 09.07.2010 18:07


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



QTM_CodMod.amxx







