daj to tak:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Partyzant, Szpieg, Szturmowiec, Islamista, LekkiZolnierz, Rebeliant, Gangster, Kamper, SWAT, Predator};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 100, 70, 140, 125, 100, 125, 70, 100, 150, 5};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3, 1.15, 1.1, 1.2, 0.9, 0.9, 1.35, 1.2, 1.5, 1.1, 1.1, 1.5};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0, 0, 150, 50, 0, 25, 0, 0, 100, 50};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Partyzant",
"Szpieg",
"Szturmowiec",
"Islamista",
"Lekki Zolniez",
"Rebeliant",
"Gangster",
"Kamper",
"SWAT",
"Predator"
};
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja duzo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, ktory zabiera sporo zycia wszystkim znajdujacym sie blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje P90 + FLASH, 100 hp bazowe + mniej widzialny",
"Dostaje deagla, 70 hp bazowe, ma ubranie wroga",
"Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega",
"Dostaje AK47, 125 hp bazowe, ma 1 rakiete",
"Dostaje galil + p228, 100 hp bazowe, szybciej biega",
"Dostaje sg552 + 1 mine + 1 HE, 100 hp bazowe",
"Dostaje elites, 70 hp bazowe, o wiele szybciej biega",
"Dostaje Scouta i jest idealny do kampienia",
"Dostaje tarcze",
"Invisible to people !!"
};
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Obronca:
{
give_item(id, " weapon_xm1014");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 10;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Partyzant:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 30);
}
case Szpieg:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ZmienUbranie(id, 0);
}
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Islamista:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1 ;
}
case LekkiZolnierz:
{
give_item(id, "weapon_galil");
}
case Rebeliant:
{
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ilosc_min_gracza[id] = 1;
}
case Gangster:
{
give_item(id, "weapon_mac10");
}
case Kamper:
{
give_item(id, "weapon_scout");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 25);
}
case SWAT:
{
give_item(id, "weapon_shield");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Predator:
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
}
}
a zeby nie bugowalo ci sie u szpiega i w innchy klasach np. niewidzialnosc i stroj przeciwnika to:
zmień ta linijkę:
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}
NA:
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
if(klasa_gracza[id] == Szpieg)
ZmienUbranie(id, 0);
if(klasa_gracza[id] == Partyzant)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 30);
if(klasa_gracza[id] == Kamper)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 25);
if(klasa_gracza[id] == Predator)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
}
a jeszcze swat u ciebie nie dostanie tarczy tu masz opisane co i jak z ta tarcza
Cod mod - pomoc - Nieoficjalny polski support AMX Mod Xi jeszcze o ta itemy to masz tu
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 10.07.2010 13:05