mam problem z modelem noza (>model<).
kozystam z pluginu GHW Weapon Replacement i jakos mi nie wyszla zamiana....
mianowicie po dojsciu jakiegos gracza do teamu z jego nog (właściwie kolan ) wyłaniają się ręce z nozem.
help
ps. postanowilem, ze napisze ponownie temat, gdyz nie uzyskalem odpowiedzi na ostatni....
@edit: dodam jeszcze ze cos tam namotalem i mam teraz w kolanie mam 3. noge....
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
model knife
Temat rozp. Winter, 24.09.2008 20:58
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.09.2008 20:58
#2
Napisano 25.09.2008 05:45
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new OLD_MODEL[] = "models/w_knife.mdl" new P_MODEL[] = "models/nowe/p_kosa.mdl" new V_MODEL[] = "models/nowe/v_kosa.mdl" new W_MODEL[] = "models/nowe/w_kosa.mdl" public plugin_init() { register_plugin("knife modelchange", "0.9", "darkman") register_forward(FM_SetModel, "fwSetModel") register_event("CurWeapon", "fwCurweapon", "be","1=1") } public fwSetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, OLD_MODEL)) return FMRES_IGNORED new classname[33] pev(entity, pev_classname, classname, 32) if(equal(classname, "weaponbox") || equal(classname, "armoury_entity") || equal(classname, "grenade")) { engfunc(EngFunc_SetModel, entity, W_MODEL) return FMRES_SUPERCEDE } return FMRES_IGNORED } public fwCurweapon(id){ new wid = read_data(2) if(wid != CSW_KNIFE) return PLUGIN_CONTINUE set_pev(id, pev_viewmodel2, V_MODEL) set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_MODEL) return PLUGIN_CONTINUE }
ścieżkę do nowego modelu noża zmieniasz tutaj:
new P_MODEL[] = "models/nowe/p_kosa.mdl" new V_MODEL[] = "models/nowe/v_kosa.mdl" new W_MODEL[] = "models/nowe/w_kosa.mdl"
#3
Napisano 25.09.2008 13:11
http://cscenter.pl/pluginy_amxx/2939-lom_zamiast_noza_wersja_z_dzwiekami.html
Po 1. Wejdź tu pobierz plugin i zamiast tamtego modelu wsaw swój pod taką samą nazwą.
Po 2. Złamałeś regulamin ;>
#4
Napisano 29.09.2008 18:25
ale jeszcze gdzie wkleić ten kod?
ps.: sr. jak kogoś uraziłem moim brakiem inteligencji lecz uczę sie jeszcze amxx ;]
ps.: sr. jak kogoś uraziłem moim brakiem inteligencji lecz uczę sie jeszcze amxx ;]
#5
Napisano 29.09.2008 18:37
Wklej tu http://amxx.pl/Kompilator.php podaj jakąś nazwę dla pluginu i kliknij [kompiluj]
#7
Napisano 29.09.2008 20:01
dodaj:
public plugin_precache() { precache_model ("models/knifeleg/p_knife.mdl") precache_model ("models/knifeleg/v_knife.mdl") precache_model ("models/knifeleg/w_knife.mdl") }Czy jak tam u Ciebie nazywają się te pliki. Jeśli nie mylę się to powinno działać też:
public plugin_precache() { precache_model (P_MODEL) precache_model (V_MODEL) precache_model (W_MODEL) }
#8
Napisano 29.09.2008 21:02
plug działa jak nalezy dziekuje
oczywiscie pomogl.
proszę o zamkniecie tematu.
oczywiscie pomogl.
proszę o zamkniecie tematu.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych