Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[COD] Ogromny problem z kompilacja
#1
Napisano 06.07.2010 12:04
#3
Napisano 08.07.2010 16:33
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 08.07.2010 16:53
#4
Napisano 08.07.2010 17:13
#5
Napisano 08.07.2010 19:11
#6
Napisano 08.07.2010 19:46
Załączone pliki
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 08.07.2010 19:46
#7
Napisano 08.07.2010 19:54
case Ninja:
{
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.4);
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
Zeby zmniejszyc skocznosc wartosc mam dac wieksza czy mniejsza ???
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 08.07.2010 20:01
#8
Napisano 08.07.2010 20:03
#9
Napisano 08.07.2010 21:32
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.4);mniejsza to wtedy bedzie normanie skakał bo jak widzisz jest tam "-" to musisz dać wieksza to bedzie wyżej skakał
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 08.07.2010 21:33
#10
Napisano 09.07.2010 08:24
Im mniejsza wartość tym przy skoku będziesz leciał wyżej ;)to że jest tam "-" to oznacza wg mnie określanie wartości (id) więc... tak samo jak dasz sv_gravity 10 na serwie to będziesz w górę latał i spaść nie mógł zbytnio. Popróbuj patryk4815 i dowiedz się na wikipedi/googlach co się dzieje w kosmosie jak jest maaaała grawitacja
#11
Napisano 09.07.2010 09:58
#12
Napisano 09.07.2010 10:16
#13
Napisano 09.07.2010 11:29
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}
zmień na to:
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
if(klasa_gracza[id] == Szpieg)
ZmienUbranie(id, 0);
}
To nie powinno sie bugować
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 09.07.2010 11:29
#14
Napisano 09.07.2010 13:02
09 lipiec 2010 - 13:14:
zrobilem maly eksperyment i usunalem generala i dalej tak samo czyli jak wezne sobie np. komandosa to mi sie snajper wl. a ninja ostatni wiec nie ma szans zeby go wybrac, o co tu moze chodzic ??? aaa i jeszcze jedno set_user_gravity musi byc mniejsze zeby skok byl mniejszy !!! wiec 0.7 nie pasuje do sv_gravity 700
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 09.07.2010 13:16
#15
Napisano 09.07.2010 15:06
Załączone pliki
#16
Napisano 10.07.2010 13:39
#17
Napisano 10.07.2010 14:14
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych