Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zycie, armor i exp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 05.07.2010 09:56

1. Jak zrobić zycie dla klasy przez const:

new klasa_gracza[33]

enum { NONE = 0, Klasa1, Klasa2, Klasa3, Klasa4 };
new const nazwy_klas[5][]={ "Brak","Klasa1","Klasa2","Klasa3","Klasa4" }

new const opisy_klas[][] = {
	"xxxx",
	"xxxx",
	"xxxx",
	"xxxx"
};
2. Jak zrobic tak samo armor?
3. Jak zrobic tabelke expa ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 05.07.2010 10:28

new const base_health[5] = { 100, 120, 140, 160, 180};

i ustawiasz za pomocą funkcji set_user_health na początku rundy lub przy spawnie.
np:
set_user_health(id, base_health[klasa_gracza[id]])

tak samo robisz z armorem set_user_armor.
a co do expa :
new level_exp[] = { 0, 100, 200, 300, itd.}; 

0 exp = 0 lvl
100 exp = 1 lvl
itd.
  • +
  • -
  • 1

#3 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 05.07.2010 18:04

aha czyli moge skorzystać z generatora exp :]
ee a co do armora i zycia to nie kapuje, byc moze dlatego ze sie ucze i jestem lamką ale gdzie daje to :

set_user_health(id, base_health[klasa_gracza[id]])

i to :


set_user_armor ( id, base_armor[klasa_gracza[id])

?? :D
  • +
  • -
  • 0

#4 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 05.07.2010 18:15

Nie mam przy sobie skryptu ale gdzieś w mocach postaci... tam gdzie masz ustawianie hp bazowego :)
  • +
  • -
  • 0

#5 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 05.07.2010 18:25

ale to jest do zrobienia hp bazowego postaci ;/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych