Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z /klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 04.07.2010 11:58

Dodalem nowe klasy i chcialem zorbic do nich menu /klasy czyli info o nich
i zorbilem tak podlug tego jak dodac nowe menu do wyboru klas jednak to nie dziala i wybieraja mi sie klasy zamiast info o nich
Dodalem
#define Keysinfoklas (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // 123456790
register_menucmd(register_menuid("inklasy"), Keysinfoklas, "infoKlasy")

public klasy(id, key) 
{
switch(key)
{
case 0:
{
mag(id)

}
case 1:
{
paladyn(id)
}
case 2:
{
mnich(id)
}
case 3:
{
barbarzynca(id)
}
case 4:
{
zabojca(id)
}
case 5:
{
nekromanta(id)
}
case 6:
{
ninja(id)
}
case 7:
{
Lowca(id)
}
case 9:
{
show_info_klasy(id)
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public mag(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Dostaje He,Smoke i Flesh Na Nozu.Teleport na PPM Nozu ,Strzal z Pistoletu Spowalnia.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public paladyn(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Magiczne Pociski, na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public mnich(id){
showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa doswiadczenie 5 razy szybciej<br>i na start ma 140hp<br>Odradza sobie 15hp co 5 sek<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br>Zoom na PPM kazdej broni<br><br>")
}
public zabojca(id){
showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Strzal Pistoletu Wyrzuca w Gore<br><br>")
}
public nekromanta(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Ma 1/2 sznase do odrodzenia sie, atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public ninja(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Wieksza Szybkosc, jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public Lowca(id){
showitem(id,"Lowca"," "," ","<br> ma Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}

public show_info_klasy(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Ork^n2. Szaman^n3. Jedai^n4. Jumper^n5. Diablo^n6. Kameleon^n7. Niewidzialny^n^n0. Exit")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<9)
show_menu(id, Keysinfoklas,text, -1, "inklasy")
return PLUGIN_HANDLED

}
public infoKlasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
ork(id)

}
case 1:
{
szaman(id)
}
case 2:
{
jedai(id)
}
case 3:
{
jumper(id)
}
case 4:
{
diablo(id)
}
case 5:
{
kameleon(id)
}
case 6:
{
niewidzialny(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public ork(id){
showitem(id,"Ork"," "," ","<br>Otrzymuje 150 amoru na start.Zoom PPM<br> Zadaje o 10 wieksze obrazenia <br><br>")
}
public szaman(id){
showitem(id,"Szaman"," "," ","<br>Magiczne Pociski, na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public jedai(id){
showitem(id,"Jedai"," "," ","<br>Zdobywa doswiadczenie 5 razy szybciej<br>i na start ma 140hp<br>Odradza sobie 15hp co 5 sek<br><br>")
}
public jumper(id){
showitem(id,"Jumper"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br>Zoom na PPM kazdej broni<br><br>")
}
public diablo(id){
showitem(id,"Diablo"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Strzal Pistoletu Wyrzuca w Gore<br><br>")
}
public kameleon(id){
showitem(id,"Kameleon"," "," ","<br>Ma 1/2 sznase do odrodzenia sie, atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public niewidzialny(id){
showitem(id,"Niewidzialny"," "," ","<br>Wieksza Szybkosc, jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}

Jak zrobić aby bylo dobrze??

04 lipiec 2010 - 19:48:
up
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych