Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Problem z 1001 levlNa Serwerze mam 1001 levl a można expić do lekko ponad 400
#1
Napisano 03.07.2010 11:21
Pozdrawiam
#2
Napisano 03.07.2010 12:29
tabelę już masz
Użytkownik DarkGL edytował ten post 03.07.2010 12:29
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
#3
Napisano 03.07.2010 12:50
Użytkownik WarninG. edytował ten post 03.07.2010 12:51
#4
Napisano 03.07.2010 15:14
public skilltree(id) { new text[513] new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6) format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public skill_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<100){ player_point[id]-=1 player_intelligence[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<100){ player_point[id]-=1 player_strength[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<100){ player_point[id]-=1 player_agility[id]+=1 player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<100){ player_point[id]-=1 player_dextery[id]+=1 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED }na
public skilltree(id) { new text[513] new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6) format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public skill_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<500){ player_point[id]-=1 player_intelligence[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<500){ player_point[id]-=1 player_strength[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<500){ player_point[id]-=1 player_agility[id]+=1 player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<500){ player_point[id]-=1 player_dextery[id]+=1 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED }
Użytkownik xdx551 edytował ten post 03.07.2010 15:14
#5
Napisano 03.07.2010 15:56
#6
Napisano 03.07.2010 16:01

#7
Napisano 03.07.2010 16:05
// Temat do zamknięcia
#8
Napisano 03.07.2010 16:16
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: "Temat do zamknięcia"
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych