Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cele mapy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 jakub_s

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 02.07.2010 23:59

Witam,
Prosiłbym o przerobienie pluginu tak aby 3 razy co 30 sekund przypominał o celach mapy.

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <cstrike> 
new SyncMsg

public plugin_init()
{ 
        register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" ) 
        register_event("ResetHUD","newRound","b")
        SyncMsg = CreateHudSyncObj() 
} 

public newRound(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return

        new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) 

        new mapname[3]
        get_mapname(mapname, 2)

        if (equal(mapname, "de"))
        {
                switch(userTeam)
                { 
                        case CS_TEAM_CT: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Ochronic Bombsite!") 
                        } 
                        case CS_TEAM_T: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Podlozyc Bombe!") 
                        } 
                }
        } else  if (equal(mapname, "cs"))
        {
                switch(userTeam)
                { 
                        case CS_TEAM_CT: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 10.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Uwolnic Zakladnikow!") 
                        } 
                        case CS_TEAM_T: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 10.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Pilnowac Zakladnikow!") 
                        } 
                }
        }
}
Próbowałem sam przerobić plugin lecz bez rezultatu a wygląda to tak:

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <cstrike> 
new SyncMsg

public plugin_init()
{ 
	register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" ) 
	register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0") 
	SyncMsg = CreateHudSyncObj() 
} 

public Event_StartRound(id){ 
	set_task(1.0,"pokaz_info", 0) 
	set_task(30.0,"pokaz_info", 0)
	set_task(60.0,"pokaz_info", 0)
}

public pokaz_info(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return

        new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) 

        new mapname[3]
        get_mapname(mapname, 2)

        if (equal(mapname, "de"))
        {
                switch(userTeam)
                { 
                        case CS_TEAM_CT: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Ochronic Bombsite!") 
                        } 
                        case CS_TEAM_T: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Podlozyc Bombe!") 
                        } 
                }
        } else  if (equal(mapname, "cs"))
        {
                switch(userTeam)
                { 
                        case CS_TEAM_CT: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Uwolnic Zakladnikow!") 
                        } 
                        case CS_TEAM_T: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Pilnowac Zakladnikow!") 
                        } 
                }
        }
}

Odwdziecze sie w postaci +.
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 03.07.2010 10:17

Łap :

#include <amxmodx>

#define TASKID 3456

new SyncMsg;

public plugin_init()
{
register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" );
register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End")
SyncMsg = CreateHudSyncObj() ;
}

public newRound()
{
for(new id = 1; id < 33; id++)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

new userTeam = get_user_team(id) ;

new mapname[3];
get_mapname(mapname, 2);
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 10.0);
if (equal(mapname, "de"))
{
switch(userTeam)
{
case 1: ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Podlozyc Bombe!");
case 2: ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Ochronic Bombsite!");
}
}
else if (equal(mapname, "cs"))
{
switch(userTeam)
{
case 1: ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Pilnowac Zakladnikow!");
case 2: ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Uwolnic Zakladnikow!");
}
}
}
set_task(30.0, "newRound", TASKID, _, _, "a", 3);

}
public endRound()
{
if(task_exists(TASKID))
remove_task(TASKID);
}

  • +
  • -
  • 0

#3 jakub_s

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 03.07.2010 14:12

Nie działa.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych