Klasa premium problem
psiaq16
30.06.2010
Witam. Czy ktos moglby zobaczyc moje sma i sprawdzic dlaczego nie daje mi podowjnego skoku do delta ani zadnej broni/rakiety jaka jest podana w komendzie...?
Dziekuje i pozdrawiam
Prosilbym tez o naprawienie lini w sma.:=)
30 czerwiec 2010 - 14:37:
proszę pomozcie mi
Dziekuje i pozdrawiam
Prosilbym tez o naprawienie lini w sma.:=)
30 czerwiec 2010 - 14:37:
proszę pomozcie mi
Załączone pliki
stasekstaskowy
30.06.2010
odnosnie 2 skokow :
zamien na
Użytkownik stasekstaskowy edytował ten post 30.06.2010 16:14
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
zamien na
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Delta)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
Użytkownik stasekstaskowy edytował ten post 30.06.2010 16:14
psiaq16
01.07.2010
a odnosnie broni ?
I przydalobymi sie jeszcze +20hp i pelen magazynek jak w rambo
dzięki wielkie
I przydalobymi sie jeszcze +20hp i pelen magazynek jak w rambo

dzięki wielkie
stasekstaskowy
02.07.2010
a wiec z broniami:
to
na
w public Death() szukasz
i zamieniasz na
to
case Delta:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_M4a1");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
}
na
case Delta:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 4;
}
w public Death() szukasz
if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
i zamieniasz na
if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || klasa_gracza[attacker] == Delta || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}