Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Anty Autokampa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 28.06.2010 12:03

Mam diablo i wiele osób wali z autokampy i chciałem to zablokować myslałem żeby użyć weapon restricted ale mam mapy aim_ i fy_ na których one leżą na ziemi i chyba raczej nie można zrobić żeby nie pozwalał wziąć ich z ziemi a więc pytanie jest plugin który wymusza wyrzucenie autokampy jeżeli ktos ją podniesie ? JEżeli tak to bardzo prosiłbym o podanie go tutaj
  • +
  • -
  • 0

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 28.06.2010 15:17

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

public plugin_init()
{
register_plugin("No Particular Weapon Pickup", "1.0.0", "hleV");

register_forward(FM_Touch, "WeaponTouch");
}

public WeaponTouch(Entity, Client)
{
if (!pev_valid(Entity) || !pev_valid(Client) || !is_user_connected(Client) || !is_user_alive(Client))
return FMRES_IGNORED;

new Model[32];
pev(Entity, pev_model, Model, 31);

if (equal(Model, "models/w_g3sg1.mdl"))
return FMRES_SUPERCEDE;

return FMRES_IGNORED;
}
Powinno działać, ale nie jestem pewien jak się nazywa model autokampy wiec zmień jak coś.
  • +
  • -
  • 1

#3 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 28.06.2010 20:01

Działa dzięki jeste boooski <3 oczywiscie +
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych