Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z modem CoD - błędy w logach


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 emm

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:się biorą dzieci ?
Offline

Napisano 27.06.2010 13:47

Witam.

Mam problem, dzisiaj wgrałem na swój serwer mod Call of Duty. Jest jakiś błąd ponieważ spamuje mi w logach errorami:

L 06/27/2010 - 14:06:03: Start of error session.
L 06/27/2010 - 14:06:03: Info (map "de_aztec") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100627.log")
L 06/27/2010 - 14:06:03: [ENGINE] Invalid entity 18
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodMod.amxx")
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_int")
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX]    [0] engine_stocks.inc::set_rendering (line 141)
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX]    [1] CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1589)
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX]    [2] CodMod.sma::client_connect (line 902)
L 06/27/2010 - 14:06:03: [ENGINE] Invalid entity 18
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodMod.amxx")
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_int")
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX]    [0] engine_stocks.inc::set_rendering (line 141)
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX]    [1] CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1589)
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX]    [2] CodMod.sma::client_connect (line 902)
L 06/27/2010 - 14:06:03: [ENGINE] Invalid entity 18
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodMod.amxx")
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_int")
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX]    [0] engine_stocks.inc::set_rendering (line 141)
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX]    [1] CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1589)
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX]    [2] CodMod.sma::client_connect (line 902)
L 06/27/2010 - 14:06:03: [ENGINE] Invalid entity 18
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodMod.amxx")
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_int")
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX]    [0] engine_stocks.inc::set_rendering (line 141)
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX]    [1] CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1589)
L 06/27/2010 - 14:06:03: [AMXX]    [2] CodMod.sma::client_connect (line 902)


Nie wiem gdzie leży problem.

Oto sma: asdf.rar

Pomoże ktoś?

Użytkownik emm edytował ten post 27.06.2010 13:48

  • +
  • -
  • 0

#2 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 27.06.2010 15:18

Edytowany CoD?
  • +
  • -
  • 0

#3 emm

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:się biorą dzieci ?
Offline

Napisano 27.06.2010 17:47

Dodany tylko /sklep i info zmienione na colorchat

27 czerwiec 2010 - 17:47:
Wgrałem standardowego COD'a z amxx.pl. Dodałem tylko sklep. Sma:
http://www.speedyshare.com/files/23154248/QTM_CodMod.sma
Po 5 mapach mam plik 5mb z errorami

L 06/27/2010 - 18:11:40: Start of error session.
L 06/27/2010 - 18:11:40: Info (map "de_train") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100627.log")
L 06/27/2010 - 18:11:40: [ENGINE] Invalid entity 18
L 06/27/2010 - 18:11:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodMod.amxx")
L 06/27/2010 - 18:11:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_int")
L 06/27/2010 - 18:11:40: [AMXX]    [0] engine_stocks.inc::set_rendering (line 141)
L 06/27/2010 - 18:11:40: [AMXX]    [1] CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1589)
L 06/27/2010 - 18:11:40: [AMXX]    [2] CodMod.sma::client_connect (line 902)
L 06/27/2010 - 18:11:41: [ENGINE] Invalid entity 18
L 06/27/2010 - 18:11:41: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodMod.amxx")
L 06/27/2010 - 18:11:41: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_int")
L 06/27/2010 - 18:11:41: [AMXX]    [0] engine_stocks.inc::set_rendering (line 141)
L 06/27/2010 - 18:11:41: [AMXX]    [1] CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1589)
L 06/27/2010 - 18:11:41: [AMXX]    [2] CodMod.sma::client_connect (line 902)
L 06/27/2010 - 18:11:44: [ENGINE] Invalid entity 18
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodMod.amxx")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX]    [0] CodMod.sma::PokazInformacje (line 1717)
L 06/27/2010 - 18:11:44: [ENGINE] Invalid entity 18
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodMod.amxx")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX]    [0] CodMod.sma::PokazInformacje (line 1717)
L 06/27/2010 - 18:11:44: [ENGINE] Invalid entity 18
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodMod.amxx")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX]    [0] CodMod.sma::PokazInformacje (line 1717)
L 06/27/2010 - 18:11:44: [ENGINE] Invalid entity 18
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodMod.amxx")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX]    [0] CodMod.sma::PokazInformacje (line 1717)
L 06/27/2010 - 18:11:44: [ENGINE] Invalid entity 18
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodMod.amxx")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX]    [0] CodMod.sma::PokazInformacje (line 1717)
L 06/27/2010 - 18:11:44: [ENGINE] Invalid entity 18
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodMod.amxx")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX]    [0] CodMod.sma::PokazInformacje (line 1717)
L 06/27/2010 - 18:11:44: [ENGINE] Invalid entity 18
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodMod.amxx")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX]    [0] CodMod.sma::PokazInformacje (line 1717)
L 06/27/2010 - 18:11:44: [ENGINE] Invalid entity 18
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CodMod.amxx")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 06/27/2010 - 18:11:44: [AMXX]    [0] CodMod.sma::PokazInformacje (line 1717)
L 06/27/2010 - 18:11:44: [ENGINE] Invalid entity 18

  • +
  • -
  • 0

#4 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 27.06.2010 23:30

Z tym sklepem dużo osób ma problem i to jest przyczyną tych crashów...
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 28.06.2010 17:52

public UsunPrzedmiot(id)
{
	informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
	informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
	if(is_user_alive(id))
	set_user_footsteps(id, 0);
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	ZmienUbranie(id, 1);
}
na
public UsunPrzedmiot(id)
{
	informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
	informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
	if(is_user_alive(id)){
		set_user_footsteps(id, 0);
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		ZmienUbranie(id, 1);
	}
}



drugi błąd
public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

na
public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		
	if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id))
	{
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 3




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych