1.Szukamy:
new player_b_mine[33] = 1 //Ability to lay down mines
I pod tym dodajemy:
new player_b_dajhe[33] = 1
2.Szukamy:
player_b_mine[id] = 0
I pod tym dodajemy:
player_b_dajhe[id] = 0
3.Szukamy:
if (player_b_mine[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine. Kiedy mina ekspoduje zada 50hp+obrazenia magia. 3 miny mozesz polozyc w jednej rundzie")
}
I pod tym dodajemy:
if (player_b_dajhe[id] > 0)
{
add(itemEffect,199," Dostajesz HE co runde <br>")
}
4.Szukamy:
case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}
I pod tym dodajemy:
case XX:
{
player_item_name[id] = "Czarodziej"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dajhe[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Dostajesz HE co runde", player_item_name[id])
}
5.Szukamy:
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)
I podmieniamy to na:
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,XX)
6.W public RoundStart dodajemy:
if(player_b_dajhe[i] == 1)
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
@PS:
W miejsce XX wstaw nr itemu
Jeżeli są jakieś błędy proszę o natychmiastowe poinformowanie mnie o nich
Użytkownik TaKieCos edytował ten post 26.06.2010 22:58