Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

blad z niczego ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.06.2010 16:03

Przy kompilacji lokalnej wyskakuję mi taki błąd:
Error: Expected token: ",", but found "new" on line 1626
Urywek .sma gdzie znajduję się linijka błędu:
//Before freeze_ended check
	if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Elf)) && is_user_alive(id)) 
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300

To jest ona:
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300

I jeszcze chciał bym zapytać jak to:
public trzes(ent)
{
message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,ent)
write_short(1<<14); 
write_short(1<<13); 
write_short(1<<14);
message_end();
}
Żeby trochę bardziej trzęsło ?
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.06.2010 16:22

entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300
na
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)


Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,ent)
write_short(1<<16); 
write_short(1<<13); 
write_short(1<<14);
message_end();

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych