
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

czy się porusza?
Temat rozp. stmn, 09.06.2010 19:50
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.06.2010 19:50
Czy mogę sprawdzić czy gracz się aktualnie porusza / wykonuje jakąś akcję? Jeśli tak to proszę mnie nakierować.

#2
Napisano 09.06.2010 20:00
if(cs_get_user_lastactivity(id)<0.1){
//gracz coś tam robi
}
DarkGL Blog - Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
#3
Napisano 11.06.2010 12:03
#include <fakemeta>
....
new Float:speed[3]
pev(id,pev_velocity,speed)
if(speed[0]>0.0||speed[1]>0.0||speed[2]>0.0)
{
//gracz się porusza
}
#4
Napisano 11.06.2010 18:25
#5
Napisano 12.06.2010 00:16
Hmm no w sumie jak porusza się z większego originu do mniejszego to może być speed na minusie.., ale to jest łatwe do obejścia:
lub jak kto woli
#include <fakemeta>
....
new Float:speed[3]
pev(id,pev_velocity,speed)
if(abs(speed[0])>0.0||abs(speed[1])>0.0||abs(speed[2])>0.0)
{
//gracz się porusza
}
lub jak kto woli
#include <fakemeta>
....
new Float:speed[3]
pev(id,pev_velocity,speed)
if(speed[0]!=0.0||speed[1]!=0.0||speed[2]!=0.0)
{
//gracz się porusza
}
Użytkownik grankee edytował ten post 12.06.2010 00:17
#6
Napisano 12.06.2010 13:10
no nawet lepsze niż długość wektora, bo bez mnożenia

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych