Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

czy się porusza?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 stmn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:64
  • GG:
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 09.06.2010 19:50

Czy mogę sprawdzić czy gracz się aktualnie porusza / wykonuje jakąś akcję? Jeśli tak to proszę mnie nakierować. ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.06.2010 20:00

if(cs_get_user_lastactivity(id)<0.1){
//gracz coś tam robi
}

  • +
  • -
  • 2

#3 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.06.2010 12:03


#include <fakemeta>

....

new Float:speed[3]
pev(id,pev_velocity,speed)
if(speed[0]>0.0||speed[1]>0.0||speed[2]>0.0)
{
//gracz się porusza
}

  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.06.2010 18:25

Składowe wektora prędkości mogą być ujemne, więc taki warunek jest niedokładny.

vector_length
  • +
  • -
  • 0

#5 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.06.2010 00:16

Hmm no w sumie jak porusza się z większego originu do mniejszego to może być speed na minusie.., ale to jest łatwe do obejścia:
#include <fakemeta>

....

new Float:speed[3]
pev(id,pev_velocity,speed)
if(abs(speed[0])>0.0||abs(speed[1])>0.0||abs(speed[2])>0.0)
{
//gracz się porusza
}

lub jak kto woli
#include <fakemeta>

....

new Float:speed[3]
pev(id,pev_velocity,speed)
if(speed[0]!=0.0||speed[1]!=0.0||speed[2]!=0.0)
{
//gracz się porusza
}

Użytkownik grankee edytował ten post 12.06.2010 00:17

  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 12.06.2010 13:10

no nawet lepsze niż długość wektora, bo bez mnożenia :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych