Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mrożące itemy
#21
Napisano 09.06.2010 20:31
09 czerwiec 2010 - 21:31:
PS Screeaam... jaka jest normalna szybkość chodzenia?
#22
Napisano 09.06.2010 20:39
#23
Napisano 09.06.2010 20:44
new player_b_smoke[33] = 1
player_b_smoke[id] = 0
if (player_b_smoke[id] > 0) { num_to_str(player_b_smoke[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Mozesz zamrozic przeciwnika granatem Smoke") }
case 95: { player_item_name[id] = "Frozen Smoke" player_item_id[id] = rannum player_b_smoke[id] = 1 item_durability[id] = 250 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz zamrozic przeciwnika granatem Smoke",player_item_name[id],player_b_smoke[id]) }
if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player")) { new greModel[64] entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63) if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" )) { new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner) if (is_user_connected(id) && is_user_connected(ptr) && is_user_alive(ptr) && smoke_zamrazacz[id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(ptr)) set_user_maxspeed(id,0.1) set_task(8.0,"odmrozenie", id) } }
public odmrozenie(id)
{
set_user_maxspeed(id, 150.0)
}
Tak ma być?
PS jaki ma być speed żeby o połowe mniej biegać? I kiedy to spowolnienie minie?
#24
Napisano 09.06.2010 20:49
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#25
Napisano 09.06.2010 22:33
I kiedy to spowolnienie minie?
set_task(8.0,"odmrozenie", id)
Po ośmiu sekundach, a ustalasz to tym: 8.0
#26
Napisano 09.06.2010 22:54
#27
Napisano 09.06.2010 22:57
#28
Napisano 09.06.2010 23:07
10 czerwiec 2010 - 00:07:
Chodzi o taki promień
#29
Napisano 09.06.2010 23:13
#30
Napisano 10.06.2010 05:12
#31
Napisano 10.06.2010 07:52
#32
Napisano 10.06.2010 10:07
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#33
Napisano 10.06.2010 10:53
mozesz zrobic tak jak tottem tylko niewidoczny byt albo byt z modelem granatu i od niego sprawdzac odleglosc
Jak można zrobić coś takiego?
#34
Napisano 10.06.2010 11:51
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#35
Napisano 10.06.2010 11:56
public item_amrozenie(id) { new origin[3] pev(id,pev_origin,origin) new ent = Spawn_Ent("info_target") set_pev(ent,pev_classname,"Funkcja_Od_Zamrazania") set_pev(ent,pev_owner,id) set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER) set_pev(ent,pev_origin,origin) set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1) return PLUGIN_CONTINUE }
register_think(Funkcja_Od_Zamrazania","Funkcja_Od_Zamrazania_Think")
public Funkcja_Od_Zamrazania_Think(ent) { new id = pev(ent,pev_owner) new totem_dist = 300 new amount_healed = player_b_heal[id] //We have emitted beam. Apply effect (this is delayed) if (pev(ent,pev_euser2) == 1) { new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and damage them new entlist[513] new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin) for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i] if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue if (is_user_alive(pid)) change_health(pid,amount_healed,0,"") } set_pev(ent,pev_euser2,0) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5) return PLUGIN_CONTINUE } //Entity should be destroyed because livetime is over if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent) return PLUGIN_CONTINUE } //If this object is almost dead, apply some render to make it fade out if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and give them health message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] ); write_coord( origin[2] ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] + totem_dist ); write_coord( origin[2] + totem_dist ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 5 ); // speed message_end(); set_pev(ent,pev_euser2,1) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5) return PLUGIN_CONTINUE }
Jak przerobić, żeby nie leczyło?
Albo jak z tego zrobić, aby zamrażało, zamiast leczyć?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 10.06.2010 11:57
#36
Napisano 10.06.2010 14:03
w zasadzie to
if (is_user_alive(pid)) change_health(pid,amount_healed,0,"")zrob sobie zamrazanie i taska od odmrazania i model ustaw jakoo smoke i usun beamcylinder to zwykly user sie nie kapnie ze robiles to troche na "okolo"
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#37
Napisano 10.06.2010 14:48
To wystarczy to if (is_user_alive(pid)) change_health(pid,amount_healed,0,"")
Zmienić na np.
if (is_user_alive(pid)) set_task(1.0, "zamroz", pid)
public zamroz(pid) { set_user_maxspeed(pid, 1.0) set_task(15.0, "zamroz_off", pid) }
i nast, task z odmrozeniem?
Czy jak?
#38
Napisano 10.06.2010 16:22
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#39
Napisano 10.06.2010 16:54
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 10.06.2010 17:01
#40
Napisano 10.06.2010 23:22
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych