Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada wystrzału danej broni.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 01.06.2010 21:12

Kod:
public Ham_PrimaryAttack_Aug_Pre(iAug)
{
return HAM_SUPERCEDE;
}

Strzał jest blokowany aczkolwiek tylko po stronie stronie serwera.
Po stronie klienta wygląda to tak, że nie ubywa ammo i w bardzo szybkim tempie odtwarzana jest animacja i dźwięk.
Coś ala:

Z góry dzięki za pomoc :>
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.06.2010 08:59

Chcesz zablokować też po stronie klienta ?

Np przy zmianie broni dajesz:
if (np bron == XYZ)
{
	if(!fwdUCD) fwdUCD = register_forward(FM_UpdateClientData,"fw_updateclientdata",1);
}
else
{
	unregister_forward(FM_UpdateClientData,fwdUCD,1);
	fwdUCD = 0;
}

No i dalej:
public fw_updateclientdata(id, weapons, cd_handle) 
{ 
	/*if(np sprawdzanie broni) 
		return FMRES_IGNORED*/
	
	set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)        
	
	return FMRES_HANDLED 
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 02.06.2010 21:20

Pomogło po części :>
Dążę do tego aby z aug szło strzelać jak z scouta (1 naciśnięcie = 1 strzał)
Jakby ktoś miał sensowny pomysł to prosiłbym o wskazówkę bo na razie blokuje drugi strzał + zmieniam animację ale nie zawsze wchodzi to jak ma ;x
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.06.2010 21:35

-attack
?
  • +
  • -
  • 1

#5 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 02.06.2010 22:26

:D
Już prawie idealnie ale jak się dwa razy szybko kliknie, to za drugim jest animacja ale naboju nie zabiera ;d
Ham blokuje wykonanie strzału ale po stronie klienta no niestety nie chodzi jak ma ;x
  • +
  • -
  • 0

#6 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.06.2010 11:46

Zły kierunek kombinacji. Rozumiem, że chodzi Ci, żeby AUG strzelało z prędkością scouta, więc ją dostosuj tym pluginem
Fire Rate Control - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Możesz sobie również przechwycić strzał i tuż po nim użyć na graczu komendy -attack2 (aby wyłączył się zoom tak jak w scout) po czym w odpowiednim odstępie czasu znów go przywrócić +attack2. Uzyskasz efekt scouta, a z patentem 1 naciśnięcie = 1strzał to źle myślisz, bo w scout jak trzymasz to strzela cały czas ale z odstępami.

Użytkownik grankee edytował ten post 11.06.2010 11:50

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych