Zrobiłem dodatkowe skoki dla Zabójcy komendą
player_b_jumpx[id] = 2Ale gdy dostaje item to już nie działają skoki.
Jest jakiś inny kod żeby nie były te skoki jako "ITEM"?
Proszę o odpowiedz.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 30.05.2010 17:36
player_b_jumpx[id] = 2Ale gdy dostaje item to już nie działają skoki.
Napisano 30.05.2010 17:57
Napisano 30.05.2010 18:03
Napisano 30.05.2010 18:27
Napisano 30.05.2010 18:27
Użytkownik Evinek edytował ten post 30.05.2010 18:29
Napisano 30.05.2010 19:00
public count_jumps(id) { if( is_user_connected(id)) { if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0) else JumpsMax[id]=0 if(on_knife[id] && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true) } }Dodaj pod tym:
public count_jumps2(id) { if( is_user_connected(id)) { if( player_class[id]== Twojaklasa ) JumpsMax[id]=x+floatround(player_intelligence[id]/y.0) else JumpsMax[id]=0 if(on_knife[id] && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true) } }Twojaklasa-Twojaklasa
Napisano 31.05.2010 16:20
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych