Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodatkowe skoki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Evinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 30.05.2010 17:36

Witam
Zrobiłem dodatkowe skoki dla Zabójcy komendą
player_b_jumpx[id] = 2
Ale gdy dostaje item to już nie działają skoki.
Jest jakiś inny kod żeby nie były te skoki jako "ITEM"?
Proszę o odpowiedz.
  • +
  • -
  • 0

#2 aQeR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 30.05.2010 17:57

Wzoruj się na innych klasach

Tag że jest tak ze jak wyrzucisz item to wyrzuca ci też moce klasy

Trzeba umieć to zrobić dobrze
  • +
  • -
  • 0

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.05.2010 18:03

[Tutorial] Dodawnie mocy do klasy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

-.-''

#4 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 30.05.2010 18:27

poprostu dodaj nad tym

if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.8 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}

np:
if(player_class[id]==nazwaklasy)
{
player_b_jumpix[id] = 2
}
if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.8 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
  • +
  • -
  • 0

#5 Evinek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 30.05.2010 18:27

Możesz mi wytłumaczyć lepiej jak to zrobić?
Bo tak to tłumaczą ze nie wiadomo co i jak...

EDIT:
xdx551
To już robiłem...
Tylko jako item mi to się robi... czytaj uważnie

Użytkownik Evinek edytował ten post 30.05.2010 18:29

  • +
  • -
  • 0

#6 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.05.2010 19:00

Znajdź:
public count_jumps(id)
{
	if( is_user_connected(id))
	{
		if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
		else JumpsMax[id]=0

		if(on_knife[id] && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true)
	}
}
Dodaj pod tym:
public count_jumps2(id)
{
	if( is_user_connected(id))
	{
		if( player_class[id]== Twojaklasa ) JumpsMax[id]=x+floatround(player_intelligence[id]/y.0)
		else JumpsMax[id]=0

		if(on_knife[id] && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true)
	}
}
Twojaklasa-Twojaklasa
x-ile dodatkowych skoków?
y-co ile inteligencji x skoków. wpiszesz w x 2 a w int 4 to co 4 bd dostawał 2 skoki.
  • +
  • -
  • 0

#7 Evinek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 31.05.2010 16:20

-.-
Mi chodzi o skoki takie:
Skacze i znów w powietrzu mogę skoczyć...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych