Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja losująca.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.05.2010 02:18

Witam, zrobiłem funkcje wzorując się na player_b_gamble. Moc podpiąłem pod klasę. Wszystko działa, tylko w nast. rundzie nie resetują się moce i jak mam moc nr 2 to w nast mam np. nr 2 i nr 12. Ponadto moc nr 12, gdy wpisze kill, crashuje serwer.


/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_galthrann(id)
{	
	if (player_b_galthrann[id] > 0 && is_user_alive(id))
	{
                reset_item_skills(id)
		set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
		new roll = random_num(1,15)
		if (roll == 1)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 1")
			player_b_latarka[id] = 1
		}
		if (roll == 2)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 2")
			no_recoil[id] = 1
		}
		if (roll == 3)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 3")
			player_b_hpitemm[id] = 250
		}
		if (roll == 4)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 4")
			player_b_silent[id] = 1
		}
		if (roll == 5)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 5")
			g_haskit[id] = 1
                        c_resp[id] = 5
                        player_b_grenade[id] = 5
                        player_b_galthrannekro[id] = 1
		}
		if (roll == 6)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 6")
                        player_b_galthranbarba[id] = 1
		}
		if (roll == 7)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 7")
                        set_user_armor(id, 100)
                        player_b_galthranninja[id] = 1
		}
		if (roll == 8)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 8")
                        player_b_kusza[id] = 1
                        g_GrenadeTrap[id] = 1
		}
		if (roll == 9)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 9")
                        set_user_armor(id, 300)
                        c_damage[id] = 10
		}
		if (roll == 10)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 10")
                        player_b_silent[id] = 1
                        c_damage[id] = 10
                        player_b_galthranhefasto[id] = 1
		}
		if (roll == 11)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 11")
                        set_user_armor(id, 200)
                        c_jump[id] = 4
                        c_redirect[id] = 7
		}
		if (roll == 12)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 12")
                        player_b_knifemaster[id] = 4
                        c_resp[id] = 4
                        c_redirect[id] = 7
                        player_b_galthrandiablo[id] = 1
		}
		if (roll == 13)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 13")
                        set_user_armor(id, 200)
                        c_blind[id] = 5
                        player_b_galthranduriel[id] = 1
		}
		if (roll == 14)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 14")
                        c_darksteel[id] = 20
                        c_theif[id] = 500
		}
		if (roll == 15)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 15")
                        player_b_grenade[id] = 4
                        player_b_mine[id] = 1
		}
	}
}
/* ==================================================================================================== */


public client_connect(id)

player_b_galthrann[id]=0

public dropitem(id)
player_b_galthrann[id] = 0


Dodam, że moc np. player_b_galthranduriel[id] jest podpięta do kilku funkcji.

30 maj 2010 - 03:29:
Dobra, już wiem.

Nie wpisałem do reset_item_skills, co do nr. 12

Co ja mam tu źle:

if (player_class[kid] == Diablo || player_b_galthrandiablo[kid] == 1)
                                {
                                fm_give_item(kid, "weapon_hegrenade")
                                }
                                else if (player_class[headshot] == Diablo || player_b_galthrandiablo[kid] == 1)
                                {
                                fm_give_item(kid, "weapon_hegrenade")
                                fm_give_item(kid, "weapon_flashbang")
                                fm_give_item(kid, "weapon_flashbang")
                                fm_give_item(kid, "weapon_smokegrenade")
                                }


#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 30.05.2010 09:38

Skad wziales to id headshot ?? bo nie rozumiem tego warunku.

else if (player_class[headshot] == Diablo || player_b_galthrandiablo[kid] == 1)
  • +
  • -
  • 0

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.05.2010 10:45

Skad wziales to id headshot ?? bo nie rozumiem tego warunku.

else if (player_class[headshot] == Diablo || player_b_galthrandiablo[kid] == 1)



Stąd:

new headshot = read_data(3)

Czyli zrozumiałem, że headshot to zabicie poprzez trafienie w głowę?

#4 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 30.05.2010 14:33

kurde czlowieku, raz uzywasz Diablo jako klasy i sprawdzasz id gracza zeby sprawdzic czy nalezy do klasy Diablo, pozniej widze ze uzywasz id headshot zeby sprawdzic to samo. Wydaje mi sie ze tu masz blad ale poniewaz nie pokazales skad sie to bierze to niewiele sie da z tym zrobic.
  • +
  • -
  • 0

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.05.2010 15:22

A więc jak zrobić funkcję, która za zwykłe zabicie będzie dawać zabójcy HE, a za HeadShoota wszystkie granaty?

#6 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.05.2010 15:28

A sprawdzałeś zamienić kasę na np. jakąś broń ? czy w ogóle idzie ?
  • +
  • -
  • 0

#7 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 30.05.2010 19:35

Watpie zeby w diablo byl kod odpowiedzialny za sprawdzenie czy uzytkownik zabil headshotem dlatego proponuje ci pobawic sie z pluginem hsonly i z niego wyciagniecie kodu na sprawdzenie czy gracz zostal zabity headshotem i podpiecie to do funkcji odpowiedzialnej za bonus za zabicie
Jesli gracz zabije headshotem dajesz mu wszystkie granaty, else tylko jeden, nie musisz tutaj juz sprawdzac przypadku gdy go nie zabije bo bonus jest dawany za zabicie.
  • +
  • -
  • 1

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.05.2010 19:41

Okej, dzięki.

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.05.2010 19:44

new headshot = read_data(3)

Czyli zrozumiałem, że headshot to zabicie poprzez trafienie w głowę?


headshot przyjmie wart 1 jesli byl hs a jesli nie bylo to 0 to nie jest id gracza

np

if(player_class[id]==Ninja &&headshot==1) client_print(id,print_console,"hey farcie zarabales mu hs'a")

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.05.2010 20:02

Czyli, jeżeli zrobię tak:

if(player_class[id]==Ninja &&headshot==1){
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}

To dostanie te granaty.

A jeżeli tak:

if (player_class[kid] == Ninja || player_b_galthrandiablo[kid] == 1)
{
fm_give_item(kid, "weapon_hegrenade")
}

To dostanie granata za zwykłe zabicie?

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.05.2010 20:47

tak
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych