NOZ
Hkn
23.05.2010
MAM PYTANIE. Jak zrobic klasie , ze jak kogos trafi, to zmienia mu na noz ? proszę o pomoc
Vertricus
23.05.2010
w public Damage(id)
Można też się inaczej pobawić ale to chyba najprostsze rozwiązanie ;d
if (player_class[ attacker_id ] == TWOJA_KLASA && is_user_alive(id))
client_cmd(id, "weapon_knife")
Można też się inaczej pobawić ale to chyba najprostsze rozwiązanie ;d
G[o]Q
23.05.2010
if (player_class[ attacker_id ] == TWOJA_KLASA && is_user_alive(id)&&random_num(1,10)==1) client_cmd(id, "weapon_knife")
Hkn
23.05.2010
W Oby Dwoch mam bledy ...
Error: Undefined symbol "attacker_id" on line 1536
Error: Undefined symbol "attacker_id" on line 1536
Veeq
23.05.2010
Hmm... To coś żle zrobiłeśbo mi elegancko działa. Spróbuj tak zrobić :
Pod :
wklej
Ja tak zrobiłem i elegancko działa
+ 4 you GOQ
Użytkownik Veeq edytował ten post 23.05.2010 22:33
Pod :
if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) { new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield") new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "") if (is_user_alive(owner)) { change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname) change_health(id,damage/2,0,"") } }
wklej
if (player_class[ attacker_id ] == TWOJA_KLASA && is_user_alive(id)) client_cmd(id, "weapon_knife")
Ja tak zrobiłem i elegancko działa

Użytkownik Veeq edytował ten post 23.05.2010 22:33
Hkn
24.05.2010
thx. dziala , MOZNA ZAMKNAC
Użytkownik Hkn edytował ten post 24.05.2010 06:29
Użytkownik Hkn edytował ten post 24.05.2010 06:29