Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Lekka zminaka bulletdemage dla biohazardu | Kto pomoże ?

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 BRaYaN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
Offline

Napisano 20.05.2010 17:24

Proszę o poprawienie pluginu aby działał dla biohazardu. Celem tego pluginu jest pokazywanie zadanych obrażeń tylko dla ludzi (otrzymanych nie).

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Bullet Damage"


new g_MsgSync

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN,)
	
	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
	
	g_MsgSync = CreateHudSyncObj()	
}


public on_damage(id)
{
	new attacker = get_user_attacker(id)	
	
	if(is_user_alive(attacker) && !zp_get_user_zombie(attacker))
	{
		new damage = read_data(2)
		
		set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
		ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)		
	}
}

czy też z tego
http://amxx.pl/advan...age-t12654.html

Użytkownik BRaYaN edytował ten post 23.05.2010 22:32

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 20.05.2010 17:49

Proszę

Załączone pliki



#3 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
Offline

Napisano 20.05.2010 19:15

L 05/20/2010 - 19:32:02: [AMXX] Plugin "ZPBulletDamageHumans.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "zp_get_user_zombie") - check your modules.ini.
Do biohazardu !
  • +
  • -
  • 0

#4 mefi

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 28.05.2010 13:44

trzymaj:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <biohazard>

#define PLUGIN "[ZP] Bullet Damage Humans"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ZombieMOD"

new g_MsgSync

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
	
	g_MsgSync = CreateHudSyncObj()	
}


public on_damage(id)
{
	new attacker = get_user_attacker(id)	
	
	if(is_user_alive(attacker) && !is_user_zombie(attacker))
	{
		new damage = read_data(2)
		
		set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
		ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)		
	}
}


#5 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
Offline

Napisano 09.06.2010 18:27

dasz skompilowane bo jakieś błędy mam

Użytkownik BRaYaN edytował ten post 09.06.2010 21:33

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych