Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mały Problem z Umiejetnoscia Klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 18.05.2010 01:58

Wiec tak Mam taki mały Problem Zrobiłem sobie Kilka klas wszystko ładnie
Dodałem na poczatku umiejetnosci w ten sposób

case 0: { // 1
player_class[id] = klasa1
player_b_inv[id] = 155
}
case 1: { // 2
player_class[id] = klasa2

}
case 2: { // 3
player_class[id] = klasa3
}
case 3: { // 4
player_class[id] = klasa4
player_b_blind[id] = 9
player_b_nozmaster[id] = 5
}
case 4: { // 5
player_class[id] = klasa5
player_b_theif[id] = 1000

}
case 5: { // 6
player_class[id] = klasa6
player_b_silent[id] = 1

}
case 6: { // 7
player_class[id] = klasa7
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())

}
case 7: { // 8
player_class[id] = klasa8
player_b_sniper[id] = 5
}

ale jak wiadomo Po wpisaniu /drop te umiejętności tak jakby sie wyrzucają

wiec Próbowałem zrobic cos takiego.
daje przykład z klasa7
ale w ten sposób nie dziala to czyli w przypadku klasa7 noz nie teleportuje

if(player_class[id]==Klasa7)
{
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
}.

wiecie moze w czym tkwi Problem ?
Z góry dziękuje za Pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 bogery15

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:202
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.05.2010 07:14

gdzie indziej sie te moce dodaje:
znajdz:
///////////////////// BOW /////////////////////////

od razu poda tym dodaj:
	
if(player_class[id]==Ninja)
{
player_sword[id] = 1
}


Tylko zamiast Ninja wpisz swoja klase i tam gdzie masz player_sword[id] = 1 zmieniasz na swoje, ile chcesz wklejasz ;P

Przykladowo dla twojej "klasa4"

	
if(player_class[id]==klasa4)
{
player_b_blind[id] = 9
player_b_nozmaster[id] = 5

}

Użytkownik bogery15 edytował ten post 18.05.2010 07:15





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych