Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pare pytań o itemy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 13.05.2010 20:50

1. Zrobiłem nowy itemek oraz dałem mu bonus na zabijanie z deagla bonu sjest ok wszystko ładnie kompiluje ale jak chcę se dać ten item komendą amx_giveitem nick 69 to nie reaguje a na 1-68 reaguje item dodałem tak
case 69:
		{
			player_item_name[id] = "zloty deagle"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_deaglmaster[id] = random_num(1,2)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia deaglem",player_item_name[id],player_b_deaglmaster[id])
		}
		
	}

Co tu może być źle?
2. Jak wyłączyć wytrzymałosc itemkow?? Bo jak zmieniłem tutaj:
//Set durability, make this item dependant?
	item_durability[id] = 1500
	switch(rannum)

To nic
  • +
  • -
  • 0

#2 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 14.05.2010 11:22

1.

Sprobuj tak

case 69:
{
	player_item_name[id] = "zloty deagle"
	player_item_id[id] = rannum
	player_b_deaglmaster[id] = random_num(1,2)
	show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia deaglem",player_item_name[id],player_b_deaglmaster[id])
}

i zwiekszyles tutaj?

set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
	new rannum = random_num(1,68)

2.

nie jestem pewnien ale zeby wylaczyc wytrzy to trzeba
//Set durability, make this item dependant?
	item_durability[id] = 0
	switch(rannum)

  • +
  • -
  • 0

#3 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 14.05.2010 11:48

Niszczenie itemów masz w cvarach
  • +
  • -
  • 0

#4 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 14.05.2010 12:17

dokładnie w tej Linijsce
diablo_durability 0
Gdy bedzie na 0 itemy nie beda sie psuły
  • +
  • -
  • 0

#5 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 14.05.2010 15:24

Tak dodałem tutaj:
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
	new rannum = random_num(1,69)

14 maj 2010 - 20:51:
pomoże ktos :D?

15 maj 2010 - 10:08:
Problem rozwiązany można zamknąć :>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych